Magneettikoruista.
omistatko magneettikoruja?
mielipiteesi jiistä?
mitä mieltä olet niiden parantavista vaikutuksista, entä onko sulla omia kokemuksia niistä?
Kommentit (22)
Sain ylppärilahjaksi sellaisen rannekorun. Itse en huomannut mitään eroa sen käytön aikana. Nyt olen jättänyt useimmiten ko. korun kotiin, sillä se oli häiritsevän iso.
MItä magneettiuskovaiselle käy magneettitutkimuksessa? Meneekö sillä ihan chakrat solmuun ja syöpäkin parantuu?
Minulla oli pienenä magneettinen nenäkoru, mutta lopetin sen käyttämisen, kun pelkäsin niiskuttavani sen hengitysteihin...
Täyttä humpuukia.
Mä ostin kun naapuri myy. Sika kallis, vajaa 40 eur rannekoru, ihan nätti kylläkim, mutta samanlaisia löytyy netistä alle kympillä. En tiedä miksi ostin, kai halusin tukea naapuria uudessa myyntityössään, ja oli opetellut kaikenlaista jorinaa magneettien parantavista vaikutuksista. Ei mun nivelkipuihin auttanut yhtään, vaikka yötä päivää pidin ranteessa.
Tuli vaan mieleen, että jos oikeasti aurtaisivat, lääkäri antaisi rannekkeen terkkarista mukaan. Olishan se vatsaystävällisempi vaihoehto kuin tulehduskipulääkkeiden syönti. Niin ja miksi tavalliset jääkaappimagneetit eivät sitten auta yhtä hyvin!
Ja yksi mietintö, jos suunnistajalla on kädessään magneettikoru, sekoaako hänen kompassinsa?
Ihmettelee nimimerkki "rannekoru piirongin laatikossa"
Jos magneettikorut vaikuttaisivat terveyteen niin mitä sitten aiheuttaisi sairaalan magneettikuvauslaite? Korujen magneettikenttä putoaa varsin pieneksi kun ollaan korussa olevan pikkumagneetin halkaisijan päässä korusta eli parhaimmillaankin muutaman millimetrin päässä ihon pinnasta. Magneettikuvauslaitteen magneettikenttä on korun magneettikenttää ainakin kymmenen kertaa voimakkaampi ja ulottuu samanvoimaisena koko kehon lävitse.
Magneettikorut ovat uskomushoidon välineitä. Jos niihin uskoo niin ne oikeasti tehoavat. Tätä kutsutaan nimellä placebovaikutus.
Ostin pari vuotta sitten Lifesta magneettisilmälaput ja ne aiheuttavat päänsärkyä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:28"]Mitä ovat magneetti korut?
[/quote]
Koruja joissa on magneetti :|
Ei mitään uutta auringon alla. Isäni tädin jäämistöstä löytyi sellainen, lienee ollut jostain 1950- tai 1960-luvulta. Enpä usko, että on käyttänyt.
Mulla on kaks magneettirannekorua. Ovat mielestäni kauniita ja laitankin ne aina ranteeseeni, kun pynttäydyn. Mitään vaikutusta en ole huomannut, joten terveysvaikutukset ovat kyllä hömppää.
Miten pihalla foi ihan perusfysiikasta sellainen ihminen olla joka noihin uskoo.
Samaa paskaa kuin homeopatia, jälleensyntyminen, telepatia ynnä muu. Ja Zinzino-pyramidihuijaus toki myös. :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:36"]
Miten pihalla foi ihan perusfysiikasta sellainen ihminen olla joka noihin uskoo.
Samaa paskaa kuin homeopatia, jälleensyntyminen, telepatia ynnä muu. Ja Zinzino-pyramidihuijaus toki myös. :D
[/quote]
Usein jos bongaa esim. luontaishoitoihin hurahtaneen, niin mukana seuraa todennäköisesti kaikki muutkin luettelemasi. Aiemmin on innostuttu esim. aloeverasta ja ternimaidosta. Töissä jos ollaan niin niissä ei viihdytä pitkään, kun työpaikalla ei oikein oo oikeenlaiset aurat ja henkisyyden- ja energiantasot.
Älkää antako lasten niellä kuin korkeintaan yksi magneetti päivässä. saattaa tarttua toisiinsa kiinni jättäen suolta väliin. Voi olla kuolettavia seurauksia.
Aivan humpuukia. Ostin magneettikorvikset ja ei mitään vaikutusta suuntaan eikä toiseen. Rahastusta.
Magneettikorukauppiaat pitäisi laittaa korut ranteessa kompassin kanssa suunnistamaan Siperian metsiin.