Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita pariskuntia, jotka nukkuvat yhdellä tavallisen kokoisella peitolla?

Vierailija
02.10.2021 |

Meillä on alusta asti (yli 8 vuoden ajan) ollut sängyssä vain yksi tavallisen kokoinen peitto. Hyvin mahdutaan peiton alle molemmat ja se lisää läheisyyttä. Ja petivaatteiden vaihtaminenkin on mukavampaa, kun on vain yksi pussilakana, joka se ei ole tuplakokoinen.

Toki, jos toinen on esim. kipeä, silloin laitetaan molemmille oma peitto sänkyyn.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan nukuta. Mies on ensinnäkin kuuma kuin mikä.

Nuorempanakin oli omat peitot, mutta mies pölli usein mun peiton unissaan, kääriytyä siihen tiukasti ja rullasi oman peittonsa alleen. Nukkui kun tukki, eikä siltä meinannut saada kiskottua kumpaakaan peittoa takaisin, kun piti niistä kiinni kaikin voimin.

Tämän lisäksi halusi unissaan tulla nukkumaan ihan viereen. Eräänäkin yönä heräsin kolme kertaa miehen yli toiselle puolelle sänkyä, kun välillä löysin itseni liiskattuna seinään ja välillä tippumaisillani sängystä. (Oli siis 160 cm leveä sänky seinän vieressä.)

Lasten myötä musta on tullut herkkäunisempi ja mies alkanut lisäksi kuorsaamaan, joten nykyään nukutaan suosiolla eri huoneissa.

Siis heräsin kolme kertaa ja siirryin miehen yli toiselle puolelle sänkyä.

T. 20

Vierailija
22/27 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kamalalta 😳

Oon tosi herkkä ihminen ja mulla on aina yöllä kuuma, nukun itse vain pussilakana peittona talvellakin ja mieluiten ikkuna auki.

Itselle tuo ois kidutusta. Olisihan se nättiä ja romanttista nukkua aina nätisti lusikassa toisesta kiinnipitäen, mutta aika mahdotonta kun itse hikoaa ja toinen kuolaa ja kuorsaa korvan juuressa ja aisaatana minkä takia siinä on pakko unettomana kyhjöttää!!!

Läheisyys pysyy kun illalla ja aamulla könyää hetkeksi unisena kainaloon ja seksikin hoituu ihan hienosti vaikka ei koko ajan ollakaan ihokkain.

Kiva jos toimii teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä joutuisin jakamaan peiton jonkun kanssa en nukkuisi kunnolla ikinä. Ero seuraisi parissa viikossa, mieluummin vaikka erakko lopun elämää.

Ihan kamalaa olisi olla kiinni toisessa koko ajan, hikinen nahka toista vasten, havahtuen jokaiseen liikahdukseen. Molemmat meistä tykkää lisäksi mytätä ison osan peitosta käsien ja jalkojen väliin ja tarvittaessa viilentää itseään ottamalla peittoa pois yläselän päältä. Teepä se yhdellä peitolla... Jo nyt nukun korvatulpat päässä koska en kestä puolison kovaäänistä tuhinaa kun hän nukkuu (suu auki ja kuolaa tyynylle).

Eikä tämä nyt mielestäni tarkoita että olen frigidi läheisyyskammoinen. Mutta läheisyys muuta aikaa kuin nukkuessa kiitos.

Vierailija
24/27 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1 peitto ja 5 tyynyä. 2 tyynyä per pää sekä yksi tyyny minulle jalkojen väliin 😀

Vierailija
25/27 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi yhteinen peitto, mutta sen koko on 260x240 cm. Molemmille riittää, vaikka vähän kietoituisikin siihen. Samoin tyynyt on 90x60, ihanan isot. Sitäpaitsi iso parisänky 180x210 cm näyttää paljon paremmalta, kun vuodevaatteet ovat oikean kokoiset suhteessa sänkyyn, eikä esim. tyynyt täytä vain osaa sängyn päädystä ja peitto tulee kunnolla roikkumaan reunan yli, tulee vähän luksustunnelmaa muhkeuden seurauksena :).

Lakanat tosin täytyy joko teettää tai ostaa ulkomailta.

Vierailija
26/27 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onnistuisi yhdellä peitolla nukkuminen vaan molemmilla on omat peitot. Nukkumaan mennessä halaillaan jonkin aikaa, mutta mulle tulee yleensä ahdistus kun olen peiton alla puolison tiukassa syleilyssä niin käännän aika nopeasti kylkeä. Eikä ole huolta siitä, jos tämä toinen sattuisi yön aikana unissaan viemään peiton toiselta

Vierailija
27/27 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyydestä enemmän iloa hereillä ollessa. Itse todella herkkäuninen, joten ajatus samasta pienestä peitosta olisi silkkaa kidutusta. Tuplapeitto ollut joskus kokeilussa, mutta tuhoon tuomittu viritys sekin. Omat peitot = parempi uni = onnellisempi parisuhde.