Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa lähteä joululahjaostoksille tänään

Vierailija
02.10.2021 |

Kaupoissa ei ole ruuhkaa ja tungosta vielä, eikä joululaulut vielä soi.
Etukäteen, hyvissä ajoin on hyvä hommata kaikki lahjat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mitähän sitä keksisi lahjoiksi. Budjetti on todella pieni 40e. Omat vanhemmat, appivanhemmat, oma perhe, sisko, siskon lapset sekä naapurille joulumuistaminen.

Tee itse jotakin kivaa ja jouluista. Itse harkitsen tällaisten tekemistä;

Vierailija
22/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukkien vaihtelu on omituista puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan hypistellä niitä ihania pehmoisia vilttejä, ihastella koristetyynjä, purkkeja, esineitä, kippoja, vateja, katsella kauniita hajuvesipulloja, tee- ja kahvipakkauksia sekä kynttilöitä. On vaan niin oma tunnelmansa kierrellä kosmetiikkaosastoilla, sisustuskaupoissa ja sisustusosastoilla ym.

Hyisaatana!

Ai per***le

Vierailija
24/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Mitähän sitä keksisi lahjoiksi. Budjetti on todella pieni 40e. Omat vanhemmat, appivanhemmat, oma perhe, sisko, siskon lapset sekä naapurille joulumuistaminen.

Oikeasti? No nyt ostat lahjat omille lapsille ja muut käyt halaamassa joululahjaksi. Tuollainen lahjominen on todella sairasta.

Vierailija
25/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joululahjojen perässä ravaaminen on vanhanaikaista, olen saanut kaikki, siis aivan kaikki mitä tarvitsen VERKOSTA. Kiitos verkkokaupat!

Vierailija
26/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ei osta joululahjoja,ei laita joulua. Olen kuitenkin jo alkannut askartelemaan joulukortteja. Niille joita ei kukaan muista: Kodinhoidon yksinäiset vanhukset kuin palvelutaloissa yksin asuvat vanhukset. Kirjastot niitä taas joulun alla kerää,kuin joulukuuta postin mainos kuoressa tulee tieto: Muista sotaveteraaneja korteilla,yksinäisiä joulu kortein ja lähetys osoite.1 kuoreen voi useamman kortin laitaa.Joten joulu on myös painajainen monelle ja sitä ei pääse pakoon.Tulee vastaan kaupassa.Kerostaloissa rapujen tuoksuina.Kinkun hajut,piparin hajut.Joulu valot.Tv: kin joulua joka kanava.Yhtä painajaista uutenvuoteen asti,kun senkin yksinäinen yksin.Helpotaa vasta uudenvuoden jälkeen..

Vierailija
27/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukoristeita olisi kiva katsella, jouluisia kukkia ei ole vielä näkynyt.  Lahjoja en ostele, ei entisistäkään lahjoista kiitosta kuulunut.  On tullut se käsitys, että enää ei arvosteta ilmatteeksi saatua. Jotain aion antaa hyvänteleväisyyteen ja kutomiani villasukkia kodittomille.

Vierailija
28/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukukkien vaihtelu on omituista puuhaa.

Ei ole, vaan ihanaa! Minulla on vieläkin viime jouluna saatu joulutähti ja yritän pitää sitä pimeähoidossa juuri, että siihen tulisi taas väriä. Itse vien muutamalle naapurin yksinäiselle vanhukselle joulukukat ja h todella arvostavat niitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan