Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies alkaa flirttailla varatulle naiselle?

Vierailija
02.10.2021 |

Eilen tapahtui näin. Olin mieheni kanssa ulkona ja halailimme toisiamme. Siihen viereen tulee joku ulkomaalainen, englantia puhuva mies kyselemään neuvoa asiaan x. Vastaamme hänelle ja mies tuijottaa minua koko ajan intensiivisesti silmiin ja vähän kuin iskee silmää. Mieheni puhuu siis hänelle, mutta tämä mies vaan tuijottaa minua. Sanomme heipat ja jatkamme halailua mieheni kanssa ja tämä mies vielä poistuessaan pysähtyy vähän matkan päähän ja tuijottaa.

Minulle tuli tuosta tosi outo olo. Mies siis näki, että tykkään omasta miehestäni, joten miksi ihmeessä hän alkoi flirttailla minulle? Ihan kuin olisi pitänyt itseään niin paljon parempana. Ällöttävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tapainen. Ja tai sitten sellainen, joka nauttii ja saa "vain" kiksejä flirtistä, joka parhaimmillaan voi olla toisen kohteliasta huomioimista ja hauskanpitoa. 

Vierailija
2/6 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa elävä. Ulkomaalaiset usein ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ja lohella on yhteistä se, että kumpaakin kannattaa pyytää vaikkei saisikaan.

Vierailija
4/6 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi näytti aisurilta ja sinä hottikselta.

Oliko sulla nilkkaketju?

Halusi päästä antamaan mokkapalaa?

Vierailija
5/6 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole flirttailua, enemmän kuulostaa joltain stalkerilta.

Vierailija
6/6 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Himot ne on hiirelläkin. Jos tuntee vetoa jotain kohtaan, niin vaikeaa sirä on peitellä varsinaisesti, vaikka vastapuoli olisikin varattu. Ehkä mies halusi liittyä seuraan kolmanneksi pyöräksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi