Minkälainen mies alkaa flirttailla varatulle naiselle?
Eilen tapahtui näin. Olin mieheni kanssa ulkona ja halailimme toisiamme. Siihen viereen tulee joku ulkomaalainen, englantia puhuva mies kyselemään neuvoa asiaan x. Vastaamme hänelle ja mies tuijottaa minua koko ajan intensiivisesti silmiin ja vähän kuin iskee silmää. Mieheni puhuu siis hänelle, mutta tämä mies vaan tuijottaa minua. Sanomme heipat ja jatkamme halailua mieheni kanssa ja tämä mies vielä poistuessaan pysähtyy vähän matkan päähän ja tuijottaa.
Minulle tuli tuosta tosi outo olo. Mies siis näki, että tykkään omasta miehestäni, joten miksi ihmeessä hän alkoi flirttailla minulle? Ihan kuin olisi pitänyt itseään niin paljon parempana. Ällöttävää.
Kommentit (6)
Puutteessa elävä. Ulkomaalaiset usein ovat.
Naisella ja lohella on yhteistä se, että kumpaakin kannattaa pyytää vaikkei saisikaan.
Jos miehesi näytti aisurilta ja sinä hottikselta.
Oliko sulla nilkkaketju?
Halusi päästä antamaan mokkapalaa?
Eihän tuo ole flirttailua, enemmän kuulostaa joltain stalkerilta.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Himot ne on hiirelläkin. Jos tuntee vetoa jotain kohtaan, niin vaikeaa sirä on peitellä varsinaisesti, vaikka vastapuoli olisikin varattu. Ehkä mies halusi liittyä seuraan kolmanneksi pyöräksi?
Huono tapainen. Ja tai sitten sellainen, joka nauttii ja saa "vain" kiksejä flirtistä, joka parhaimmillaan voi olla toisen kohteliasta huomioimista ja hauskanpitoa.