Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies, ja muistan ikuisesti sen

Vierailija
24.11.2014 |

hetken, kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua.

Se on kuin eilispäivä mielessäni, vaikka siitä on kulunut jo yli 35 vuotta.

*nostalgisoi*

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"] Olen nainen ja muistan ikuisesti sen hetken kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua [/quote]Pitäisköhän meidän puhua taas noista kukista ja mehiläisistä tai ainakin sukupuolten eroista.  [/quote] Newsflash, lesboja on olemassa

[/quote]Joo ja lesbot voivat harrastaa seksiä, mutta nainen ei voi 'saada pillua'. Eikä se ole muutenkaan sama asia kuin miehelle. Psykologisesti ja fysiologisesti aivan eri maailmasta ja naisten keskeinen räpläily on muutenkin enemmän sellaista kaveruuden jatketta ja hupsuttelua eikä tuhmaa seksiä, kuten miehen ja naisen välinen touhu. 

[/quote]

Mitä ihmeen tuhmaa seksiä? Ovatko nämä seksiä tuhmaksi kutsuvat jääneet jotenkin lapsen tasolle?

Vierailija
22/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"] Olen nainen ja muistan ikuisesti sen hetken kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua [/quote]Pitäisköhän meidän puhua taas noista kukista ja mehiläisistä tai ainakin sukupuolten eroista.  [/quote] Newsflash, lesboja on olemassa

[/quote]Joo ja lesbot voivat harrastaa seksiä, mutta nainen ei voi 'saada pillua'. Eikä se ole muutenkaan sama asia kuin miehelle. Psykologisesti ja fysiologisesti aivan eri maailmasta ja naisten keskeinen räpläily on muutenkin enemmän sellaista kaveruuden jatketta ja hupsuttelua eikä tuhmaa seksiä, kuten miehen ja naisen välinen touhu. 

[/quote]

Mitä ihmeen tuhmaa seksiä? Ovatko nämä seksiä tuhmaksi kutsuvat jääneet jotenkin lapsen tasolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat kokemattomia, neitsyitä.

(Voiko mies olla "neitsyt"?)

Varovainen piti olla, mutta kovin innokas olin silti.

-Ap.

Vierailija
24/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun näin naisen ekaa kertaa alasti. Olin teini ja vahingossa pääsin katsomaan hetken salaa n. 35-v. naista. Silloin naiset olivat vielä hoikkia ja luomuja. Parempi muisto kuin eka kerta. Parempi jopa kuin ekaa kertaa paljaalla.

Vierailija
25/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:24"]

[/quote]

[/quote]Sanavalinta oli ehkä huono, mutta tälläkin palstalla 'heteronaiset' puhuvat koko ajan toistensa häpykarvoista ja naisten ulkonäöstä, joten välimatka heteron ja lesbon välillä on mitätön miehen näkökulmasta. Miesten vehkeistä ei puhuta juuri ikinä tai puhutaan vaativaisella, raa'alla tai vittumaisella tavalla. Ja se naisten välinen seksi on samanlaista hupsuttelua kuten lasten lääkärileikit jo ihan anatomisistakin syistä. Miehen ja naisen seksiin taas liittyy miehen korkeiden testosteronitasojen luomaa himoa ja jonkinlaiset pseudohimot on naisellakin lisääntymiseen liittyen. 

Vierailija
26/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin joskus saaneeni pillua.

Vierailija
27/30 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/30 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavast mäkin muistan ekan kertani. Voi tätä myötähäpeän määrään ja sitä noloa touhuamista.

Vierailija
29/30 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja mistäköhän sinä sen tiedät? Taidat olla hieman tyhmä.

t. heteronainen joka ei myöskään tiedä mutta jolla on kumminkin aivot

Vierailija
30/30 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pillu ja muistan ikuisesti sen kun sain ensimmäisen hiivatulehduksen