Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies, ja muistan ikuisesti sen

Vierailija
24.11.2014 |

hetken, kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua.

Se on kuin eilispäivä mielessäni, vaikka siitä on kulunut jo yli 35 vuotta.

*nostalgisoi*

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja muistan ikuisesti sen hetken kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua

Vierailija
2/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"]

Olen nainen ja muistan ikuisesti sen hetken kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua

[/quote]

Muista vaan, mutta se ei ole läheskään sama asia.
LÄHESKÄÄN.

SAMA.

-Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muistelee ennemmin aikaa kun sai ensimmäistä kertaa kunnon seksiä, se oli minun kanssani :) siinä ei ensimmäinen pillun saanti ole mitään! Hän usein kehuu, että ei osannut edes kuvitella, että seksi voi olla oikeasti näin hyvää ja nainen voi olla sängyssä muutakin kuin selällään makaava lahna.

Vierailija
4/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:38"]

Mun mies muistelee ennemmin aikaa kun sai ensimmäistä kertaa kunnon seksiä, se oli minun kanssani :) siinä ei ensimmäinen pillun saanti ole mitään! Hän usein kehuu, että ei osannut edes kuvitella, että seksi voi olla oikeasti näin hyvää ja nainen voi olla sängyssä muutakin kuin selällään makaava lahna.

[/quote]

niinhän me aina kerrotaan nykyisille..

-Ap.

Vierailija
5/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja muistan kun sain ensimmäisen kerran kullia. Kyllä se muisto edelleen lämmittää ja nostaa hymyn huulille. Muistan myös kuin eilisen sen kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran nykyisen mieheni kanssa..mutta se saa lähinnä aikaan sen että alkaa tehdä mieli ;)

Vierailija
6/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en kunnolla muista ensimmäistä kertaa, kun sain munaa. Tylsää oli.

Vierailija
7/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:41"]

Olen nainen ja muistan kun sain ensimmäisen kerran kullia. Kyllä se muisto edelleen lämmittää ja nostaa hymyn huulille. Muistan myös kuin eilisen sen kun harrastin seksiä ensimmäisen kerran nykyisen mieheni kanssa..mutta se saa lähinnä aikaan sen että alkaa tehdä mieli ;)

[/quote]

Hienoja muistoja, kerta kaikkiaan :)

-Ap.

Vierailija
8/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munpa mies kertoi jo ennen meidän suhdetta millainen lahna ja kitisijä eksänsä oli :) ja muillekin. Ja minua ylistää kavereillekin :)

Vierailija
9/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta.. Huh huh. Itselle siitä ei jäänyt mitään hyvää mieleen.

Vierailija
10/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"]

[/quote]Pitäisköhän meidän puhua taas noista kukista ja mehiläisistä tai ainakin sukupuolten eroista. 

Vierailija
11/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:44"]

Munpa mies kertoi jo ennen meidän suhdetta millainen lahna ja kitisijä eksänsä oli :) ja muillekin. Ja minua ylistää kavereillekin :)

[/quote]

No niin, siinä sitä on kaikille miettimistä, että mikä on tärkeää ;) :)

-Ap.

Vierailija
12/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka muistelee ensikertan sähkäystään seksimuistojen ykkösenä ei ole koskaan kunnon seksiä saaneetkaan :)

Vierailija
13/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin meille on tärkeää hyvä seksi :) molemmille, siinä ei 16 vuotiaana reisille laukeamismuistot ole mitään, toisin kuin sinulle. Ainoa kertasi vuosiin!

Vierailija
14/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:46"]

Ne jotka muistelee ensikertan sähkäystään seksimuistojen ykkösenä ei ole koskaan kunnon seksiä saaneetkaan :)

[/quote]

Kukakohan tässä on väittänyt, että se olisi paras seksikokemus? :D

Totesin vaan, että se ei unohdu koskaan ;)

-Ap.

Vierailija
15/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:47"]

No ainakin meille on tärkeää hyvä seksi :) molemmille, siinä ei 16 vuotiaana reisille laukeamismuistot ole mitään, toisin kuin sinulle. Ainoa kertasi vuosiin!

[/quote]

Kukakohan tässä on väittänyt, että se olisi paras seksikokemus? :D

Totesin vaan, että se ei unohdu koskaan ;)

-Ap.

Vierailija
16/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen dementikko täytyy olla että moinen räpellys joskus unohtuisi? Harva niitä muuten viitsii muistella, itse ainakaan kun siinä ei ollut mitään erikoista. Mutta ilmeisesti sinä kuulut niihin jotka ovat jääneet saanniltaan ensikertaan :) voi voi :)

Vierailija
17/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muistan enää ensimmäistä kertaa kun sain sitä, koska siitä on jo niin kauan. Sen kuitenkin muistan, että hyvää se oli jo ensimmäisellä kerralla, johtuen kai siitä, että poikaystävä oli muutaman vuoden vanhempi. Poikaystävänkin muistan vielä. Poikaystävästä tuli sitten vuosia myöhemmin ja muutaman katkoksen ja välissä olleen suhteen jälkeen aviomies minulle.  

Vierailija
18/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"]

[/quote]Pitäisköhän meidän puhua taas noista kukista ja mehiläisistä tai ainakin sukupuolten eroista. 
[/quote]
Newsflash, lesboja on olemassa

Vierailija
19/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:29"] Olen nainen ja muistan ikuisesti sen hetken kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua [/quote]Pitäisköhän meidän puhua taas noista kukista ja mehiläisistä tai ainakin sukupuolten eroista.  [/quote] Newsflash, lesboja on olemassa

[/quote]Joo ja lesbot voivat harrastaa seksiä, mutta nainen ei voi 'saada pillua'. Eikä se ole muutenkaan sama asia kuin miehelle. Psykologisesti ja fysiologisesti aivan eri maailmasta ja naisten keskeinen räpläily on muutenkin enemmän sellaista kaveruuden jatketta ja hupsuttelua eikä tuhmaa seksiä, kuten miehen ja naisen välinen touhu. 

Vierailija
20/30 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:44"]Munpa mies kertoi jo ennen meidän suhdetta millainen lahna ja kitisijä eksänsä oli :) ja muillekin. Ja minua ylistää kavereillekin :)
[/quote]

Toivottavasti ette koskaan eroa. Itse en voisi kiinnostua miehestä, joka ei kunnioita entistä kumppaniaan ja hänen yksityisyyttään mitenkään. Ja haukkuu vielä toista, kun ei selvästi itse saa häntä syttymään.