Pantaatteko tekin joskus kakkaa?
Piereskelin tovin aikaa ja kaasutin kunnolla koko huoneen kun kakatti niin kovin. Nautiskelin tuoksuista ja jopa mieskin kävi haistelemassa. Sitten oli jo pakko mennä kun tuntui etten kestä enää. Ah sitä onnea ja autuutta kun sitten viimein kunnon vonkale sukelsi pönttöön :)
Kommentit (31)
Juu kiva pidätellä, tuntuu kivalta ja sen jälkeen päästellä valtavat pökäleet pönttöön. Koko suoli tuntuu tyhjentyneen kertalaakista. Harmi ettei naisilla ole eturauhasta peräsuolessa :(
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:30"]Tiedän tunteen! parasta todellakin :) harmi kun mun avokki ei vaan tykkää piereskelystäni :((
[/quote] no voi harmi, menee hyvät hajut hukkaan :( ap
Joskus jos en juuri sillä hetkellä ehdi vessaan, istun toisen jalan päälle ja pinnistän. Kakka ei pääse tulemaan kun jalka tukkii reiän.
Pinnistely helpottaa hädän tunnetta. Saa tosin kakan painautumaan reiälle jolloin isompi työ pinnistää se pöntöllä ulos.
N 39v
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:26"]Piereskelin tovin aikaa ja kaasutin kunnolla koko huoneen kun kakatti niin kovin. Nautiskelin tuoksuista ja jopa mieskin kävi haistelemassa. Sitten oli jo pakko mennä kun tuntui etten kestä enää. Ah sitä onnea ja autuutta kun sitten viimein kunnon vonkale sukelsi pönttöön :)
[/quote]
Ällöttävää, mutta vastaus on kyllä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:33"]Juu kiva pidätellä, tuntuu kivalta ja sen jälkeen päästellä valtavat pökäleet pönttöön. Koko suoli tuntuu tyhjentyneen kertalaakista. Harmi ettei naisilla ole eturauhasta peräsuolessa :(
[/quote] no äläpä muuta sano :( ap
Taitaa olla kaikki vastaukset apn omia
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:39"]Taitaa olla kaikki vastaukset apn omia
[/quote] mistäs näin päättelit? Eikö sinusta kakkaaminen ole nautinto? Ap
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:39"]Taitaa olla kaikki vastaukset apn omia
[/quote]
Kakkafriikki
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"]Paras tunne maailmassa! :)
[/quote]
Katso leffa human centipede ... et koskaan enää ole tuota mieltä..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"]Paras tunne maailmassa! :) [/quote] Katso leffa human centipede ... et koskaan enää ole tuota mieltä..
[/quote]
Haha, niin paras kommentti! :D
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:39"]Taitaa olla kaikki vastaukset apn omia
[/quote]
Kakkafriikki
[/quote] ei siinä ole mitään friikkiä, luonnollinen asia käydä kakalla aina silloin tällöin. Sinusta en sitten tiedä :) ap
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"]Paras tunne maailmassa! :) [/quote] Katso leffa human centipede ... et koskaan enää ole tuota mieltä..
[/quote]
Haha, niin paras kommentti! :D
[/quote]
Katsoin pelkän trailerin ja oksetti pitkän aikaa.
Jos mua illalla kakattaa, niin pidätän ja pidätän. Sitte joskus 10 jälkee otan jonku hyvän lehden, ja ei muuta ku pytylle istumaan. Ja se on todellakin mun salainen naurinto.. :D rentouttavaa, ja saatan vielä pytylläki pidättää, etten päästä heti kaikkea ulos. Pidätän nautintoa.. Aah., :D ja ei, mulla ei ole koskaan ollu peräpukamia vaikka saatanki istua pöntöllä helposti 20minuuttia. :D
Varmaan panttaisin, mutta pahasta ummetuksesta kärsin joten aina pitää pykertää pihalle jos vähänkin tuntuu. Suoli muuten laiskistuu entisestään.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:16"]Jos mua illalla kakattaa, niin pidätän ja pidätän. Sitte joskus 10 jälkee otan jonku hyvän lehden, ja ei muuta ku pytylle istumaan. Ja se on todellakin mun salainen naurinto.. :D rentouttavaa, ja saatan vielä pytylläki pidättää, etten päästä heti kaikkea ulos. Pidätän nautintoa.. Aah., :D ja ei, mulla ei ole koskaan ollu peräpukamia vaikka saatanki istua pöntöllä helposti 20minuuttia. :D
[/quote] ihanaa kuulla että meitä on muitakin! ;D ap
Vien aina kerran viikossa koko viikon tuotokset panttilainaamoon ja saan parikymppiä.
Mitä se pantaaminen on? Jonkinlaista rengastamista?
Kyllä kakkaamistakin parempaa on vanha kunnon kova ja villi hämähäkkipeppuseksi, ja voihan toki siihenkin ottaa kakan mukaan :3 <3
Tiedän tunteen! parasta todellakin :) harmi kun mun avokki ei vaan tykkää piereskelystäni :((