Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko teidän miehenne lähteä 2 päivän työreissulle naispuolisen työkaverin kanssa?

Vierailija
02.10.2021 |

Olen koittanut kieltää, mutta mies ei usko. Epäilen pettämistä nyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tällainen työhön liittyvä provo.

0/5.

Menisit itse töihin, niin saisit muuta ajateltavaa kuin että mitä seuraavaksi keksisi.

Vierailija
2/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska hänen nykyiseen työhönsä ei kuulu matkustamista. Työmatkoille ei lähetetä ketään työntekijää turhaan.

Mielenkiintoista on, että olet miehesi esimies. Miten muuta laiset suhtautuvat asiaan? Osaatko olla oikeudenmukainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sallin. Olet sairas trolli.

Vierailija
4/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Itse olen ainut nainen omalla osastollani ja olen tehnyt monia työmatkoja työkavereiden kanssa jotka ovat miehiä. Mikä ongelma ?

Vierailija
5/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trolleja niin palstasta tulee ajan myötä parempi paikka.

Vierailija
6/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 4 pvän reissu on kaikkein pahin:

1. ilta, reissun avajaiset

2. ilta, reissun puolivälijuhlat

3. ilta, reissun lopettajaiset

4. ilta, kotiin saapuminen

5. pvä sohvan kulmassa palautumista rankasta työreissusta

Vierailija
7/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi mieheni työtehtäviä ja kollegoita sanella. Enkä voi estää jos pettää, mitä ei ole vielä tehnyt. Yhdessä aikaisemmassa työpaikassa miehellä oli ihan vitipää avioliitossa oleva perheellinen naispuolinen työkaveri joka yritti iskeä kaikkea mikä käveli. Antoi munkin miehelle lahjoja ja lähetteli vietteleviä viestejä - jotka mies näytti mulle, terveisiä vaan sinne. Lopulta tämä nainen rikkoi kaksi perhettä onnistuessaan iskemään perheellisen miehen.

Suurin osa naisista ei ole noin sairaita, suurin osa on töissä tekemässä töitä eikä kerjäämässä munaa. Eikä mun mieheni ole mikään munansa perässä juoksija. Siihen luotan ja jos toisin käy niin menköön.

Vierailija
8/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työmatkoilla miespuolisen kollegan kanssa, samassa hotellissa yövyttiin, eri huoneissa. Tylsästi työasioita puhuttiin illalla vielä puoli ysiltä.

Olen ollut myös naispuolisen kolleegan kanssa työmatkoilla, ja niillä ollaan yleensä samassa 2h huoneessa työnantajan kustannuksia säästääksemme. Oltiin vielä tylsempiä, työasioita juteltiin kasiin asti ja puoli ysiltä oli kaksi suurperheen äitiä jo päät tyynyissä kuorsaamassa.

Vierailija
9/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Koska iskin oman mieheni juuri yhteiseltä työmatkalta. Jos tekee kerran, tekee helposti toisenkin kerran. Jos nainen on 150kg lepso niin sitten käy.

Vierailija
10/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt sellaisesta laista, jossa puolisolta pitää kysyä lupa mihinkään. En minä ainakaan ole kysynyt lupaa mieheltäni lähteä työmatkalle. Siinä ei paljon hänen mielipiteet painaisi vaikka kysyisinkin, ottaen huomioon että leivän pöytäämme tarjoama taho on komentanut matkalle.

Vierailija
11/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia meillä. Ei se ole miehen vika että kollegoissa on naisia😂 Ja toimistollakin toisessa maassa kun sinne menee n kerran kk.

Vierailija
12/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa kortsuja mukaan niin sitten. Muuten ei ole menemistä.

Vierailija
13/13 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta yrität mieheltäsi kieltää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi