Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Mitä kuuluu?

Vierailija
02.10.2021 |

Kuinka monelta heräsit? Mulle kuuluu hyvää ja heräsin hetki sitten.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. Mihin uskontoon heräsit?

Vierailija
2/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolilaisuuteen. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää. Heräsin ennen seitsemää , jäi yöunet vähän lyhyiksi, kun kävin nukkumaan vasta kahdelta. Mutta aamukahvia ja Ralliradiota, sen on aamu alkanut mukavasti.

Odottelen siskoa ja isää kahville. 

Vierailija
4/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kuulu mitään, kuten ei yleensäkään. Kaupassa pitäisi käydä, mutta taksi on niin kallis. Harmittaa. 

Vierailija
5/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa kuuluu, heräsin 7.

Vierailija
6/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Olen aavistuksen kipeä, torstaina illalla tuli lievä kurkkukipu, joka on pysynyt suunnilleen samana villiintymättä kunnon flunssaksi. Mulla on kuitenkin valitettavasti niin, että jos olen hieman sairas, en meinaa saada nukuttua. Nyt on kaksi todella huonosti nukuttua yötä takana. Eilen vielä olin monta tuntia tallilla, ratsastin kaksi hevosta ja tein iltatallin. Silti yöunet olivat todella heikot. Tylsää tällainen.

Vierailija
7/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kuulu mitään, kuten ei yleensäkään. Kaupassa pitäisi käydä, mutta taksi on niin kallis. Harmittaa. 

Hommasin auton.

Vierailija
8/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasin auton.

Minä en voi, koska huimaa. Harmittaa. 

Vierailija
9/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää. Olen aavistuksen kipeä, torstaina illalla tuli lievä kurkkukipu, joka on pysynyt suunnilleen samana villiintymättä kunnon flunssaksi. Mulla on kuitenkin valitettavasti niin, että jos olen hieman sairas, en meinaa saada nukuttua. Nyt on kaksi todella huonosti nukuttua yötä takana. Eilen vielä olin monta tuntia tallilla, ratsastin kaksi hevosta ja tein iltatallin. Silti yöunet olivat todella heikot. Tylsää tällainen.

Ja heräsin puoli yhdeksän aikaan. Onneksi sain nukuttua sinne asti.

Vierailija
10/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää 🙂 Aurinko paistaa ja kotiuduin juuri koiran kanssa lenkiltä. Nyt pötkötetään sohvalla ja katsotaan Areenasta Cold Mountain, sen jälkeen alan siivoamaan.

Vierailija
11/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasin auton.

Ei sua huimaa, koska sä matkit vain mua.

Vierailija
12/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet vaan vähenee. Menin puolikahdelta nukkumaan ja nousin ylös ennen kahdeksaa. Nyt ei ehdi veetuttaa kun olen niin hämilläni. Mietin vastaanko ja jos vastaan niin mitä sille kirjoittaisin? 

Vierailija
13/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommasin auton.

Ei sua huimaa, koska sä matkit vain mua.

Meinaatko, että olet ainoa ihminen, jota huimaa ja harmittaa? 

Vierailija
14/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kello oli, kun heräsin. En katsonut. Kuuluu harmautta ja ankeutta.

Vierailija
15/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä kello oli, kun heräsin. En katsonut. Kuuluu harmautta ja ankeutta.

Harmaa ja ankee on sitä niin tavallisinta. Taas yks aamu, huokaaauuuusss....

Vierailija
16/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän valitusteemojani tässä juuri mietin.

Osa on jo hoidettukin, mutta katson listalta vielä jotain muuta. Eksän kuorsauksesta voisin jotain mainita ja noista ainoista housuistani jotka hajosivat.

Vierailija
17/17 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä! Kuuluu oikein hyvää. Nukuin sikeästi hyvät 7,5 tuntia, heräsin kissanpennun kehräykseen naamaani vasten, muistelin vielä hetken kiihkeää untani, jossa oli kultani ja minä ja vielä joku tuntematon nainen… Sitten koira ja vanhempi kissa sekä tyttäreni tulivat vaatimaan aamupalaa. Kohta metsäkävelylle ja sitten kultani tuleekin hetkeksi kahville. Saadaan vähän halailla ja pussailla. Eli aika täydellistä kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan