Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei soittele...

Vierailija
24.11.2014 |

...eikä hirveästi omasta aloitteesta tekstaile, mutta muuten tuntuu kiinnostuneelta ja lähtee mun kanssa konsertteihin yms. yhdessä, tapaillaan säännöllisesti...

Ootteko joskus olleet miehen kanssa, joka ei kovin paljon soittele/tekstaile, mutta silti "kunnon suhde" syntynyt...?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuinka usein siis soittaa tai tekstaa?

Vierailija
2/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä soitat niin usein että se ei ehdi? Normimäärä on jotain 1-2 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on nähdä livenä kuin vain chattailla ja nähdä harvoin.

Vierailija
4/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet läheisriippuvainen? toivottavasti mies tajuaa ottaa jalat alleen, nopeasti!

teitä harhaisia itsestään liikoja luulevia prinsessoja suomessa rittää, voi luoja mitä luuskia!

Vierailija
5/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette aikuisia ihmisiä niin ei sillä miehellä ole aikaa/halua koko ajan ajatella sinua ja soitella + txt.

Miehellä on varmasti muutakin elämää joten hommaa sinäkin sellainen.

Parempi tavata livenä ja ihan sama kumpi soittaa eka ja ehdottaa tapaamista...ei aikuiset laske et nyt mä olen soittanut 3 krt ja mies kerran...

Vierailija
6/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo mitä vastauksia. Kyllä minusta voi olettaa että tapaileva pari vaihtaa tekstarin edes joka toinen päivä. Kihlattuni kanssa tekstasimme joka päivä, useammankin viestin ja nyt 6 vuoden jälkeen teemme vähintään yhden puhelun jossa informoimme olemmeko menossa kotiin vai minne ja mitä syödään ja kuka ostaa safkat. Ei se yhteydenpito mikään narsistiprinsessojen tunnusmerkki ole. Oh my gosh mitä idiotismia!

Vierailija
7/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja numero 7 pariskunnan iät ovat n35v ja m42v. Että ihan aikuisia olemme.

Vierailija
8/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kokemuksesta sanoa ettei tuollainen mies ole tosissaan. Olet hänelle vaan ajan vietettä paremman puutteessa. Ken ties tapailee muitakin ellei jopa vaimo jossain odottelemassa kelvotonta ukkoansa takaisin kotio...

Vierailija
9/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja juuri tuollainen. Ei ole tunteiden vähyyttä, mutta en jaksa räplätä puhelinta jos ei ole asiaa. Sitten kun ollaan yhdessä olen läsnä ja puhelin on äänettömällä.

Vierailija
10/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä...

Siis olemme tavanneet kaksi vk sitten ja ollaan nähty joka viikko keskimäärin kaksi kertaa. Hänellä lapsi, minulla kaksi, joten tuo on tällä hetkellä aika maksimi miten usein voidaan nähdä.

Tulee aina mun luo kun vain pystyy. Siis ainakin tietääkseni. Aina kun olen sanonut, milloin mulle olisi mahdollista ja kun tiedän, että hänellekin olisi, on tullut.

Olimme juuri lauantaina eräässä tapahtumassa yhdessä ja yötä hotellissa. Myös to-pe yön vietti kanssani.

Mutta tykkään siitä miehestä NIIN paljon, että haluaisin kuulla hänen äänensä edes kerran päivässä...Yleensä ei kuitenkaan itse soita mulle ensin, vaikka vastaakin soittoon ja tuntuu ihan mielellään sitten juttelevan ja haluaa tavata ja myöskin haluaa auttaa mua remontissani tietyllä tavalla.

Silti mä jotenkin epäilen, että miks se ei soittele useammin. Kyllä me nyt joka ilta (yleensä mun aloitteesta) soitellaan eikä sillä kyllä mitään toista naista siellä tunnu olevan kun mun kanssa ihan kunnon puheluja kuitenkin puhuu jne...

Plääh. En mä tiedä. Tämä suhteen alkuvaihe on tosi ärsyttävää! Pitäisköhän vaan suoraan sanoa sille, että tykkään siitä, että edes vähän vaihdetaan joka päivä kuulumisia, eihän sitä mitään hehtaaripuheluja tarvi olla, mut vähän edes juteltaisiin...

Vierailija
11/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis soittaa kyllä kun on asiaa/tekstaa kun on asiaa...

En tiedä pitäiskö kokeilla olla soittamatta sille ja kattoo soittaako se...

Ap

Vierailija
12/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää puhelimessa juttelemisesta. Itse koen puhelut aika vaivaannuttaviksi kenen tahansa kanssa (jopa mieheni), joten en kovin usein soittele ihmisille. 

Vierailija
13/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, soitin sille tänään seittemän jälkeen ja nyt ysin jälkeen...ei vastannut. En kyllä enää soita. Mistä sitä tietää onko vaikka treffeillä jonkun muun kanssa tai jotain..eihän noista tiedä.
Jos se ei soittele tai ota yhteyttä enää, that's it. Mä olen yrittänyt.

Ap

Vierailija
14/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet 2 vko sitten ? En vielä suhteesta puhuisi.

Vierailija
15/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nähny miestä siis 4 kertaa? Haloo... 

Vierailija
16/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tykkää ihan jokapäiväisestä viestittelystä, tuntuu jotenkin ahdistavalta. Ihan kuin pitäisi aina olla tavoitettavissa. Ja puhelimessa puhumisesta en välitä senkään vertaa. Minulla on muutakin elämää, rasittaisi jos joku koko ajan soittelisi.

Anna vähän tilaa miehelle! Nytkin se voi olla kaverillaan tai sukulaisellaan tai urheilemassa tai leffassa tai töissä tai missä vaan.

Vierailija
17/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin netissä ja se käy edelleenkin profiilissaan säännöllisesti...ei oo kyllä kirjoittanut kenellekään. Ja mulla on siellä feikkiprofiili, josta se ei tiedä, ja jonka ansiosta tiedän sen, että käy siellä.

Vastas se kuitenkin sitten puhelimeen. Oli ollut jossain kun ei ollut pystynyt vastaamaan. Sanoi että soittaa myöhemmin...Katotaan nyt.

Ja ollaan tavattu ainakin kuus kertaa jo :).

Ei varmasti suhteeksi voi vielä kutsua, mutta hemmetti en mä nyt sellasia juttuja jokaisen vastaantulevan miehen kanssa tee mitä tän kanssa teen. En todellakaan halua olla yksi miehen  monista treffikaverinaisista, joiden kanssa menee sänkyyn jne. En myöskään tykkää ajatuksesta, että tapaillaan monia yhtä aikaa, harrastetaan siis seksiä jne (siis voi tapailla tietty ilman seksiä mutta on se mun käsityksiä vastaan jos tapaillaan monia yhtä aikaa ja kaikkien kanssa sekstaillaan). Mutta jos se kuitenkin harrastaa sellaista? En mä tiedä. Varmaan karkotan sen kauas minusta tällä tavalla, mutta en usko, että se on mahdollista, jos toisesta aidosti on kiinnostunut. Ehkei sitten vaan ole tarpeeksi kiinnostunut...

Otin eilen puheeksi sen, että voitaisko ottaa profiilit netistä pois ja mies vaan sano jotain tyyliin "eihän mulla siellä paljon mitään tekstiäkään ole"...eli pitäiskös toi nyt sitten tulkita niin, ettei ole kiinnostuksestaan minua kohtaan ihan varma...mun mielestä pitäis nyt jo tässä vaiheessa tietää. Itselläni oli sellanen suhde, että annoin miehelle aikaa, vaikkei mulla mitään tulenpalavia tunteita sitä kohtaan ollut, ja lopulta halusin lopettaa miehen tapailemisen, kun en vaan tuntenut mitään vetoa sitä kohtaan. Ehkä tässä on vähän sama juttu, ettei miestä kiinnosta tarpeeksi.

Mutta siis, kuitenkin "uhrasi" viikonloppunsakin la-su mun kanssa olemiseen  ja näyttää haluavan viettää aikaa mun kanssa, mutta...en tiedä.

Vierailija
18/25 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rauhoitut ja lakkaat ahdistelemasta miestä. Jos se haluaa pitää profiilinsa, se ei kuulu sulle. Ja et enää soita joka päivä tai se kyllästyy.

Vierailija
19/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai läheisriippuvainen.... et näytä tietävän ollenkaan mitä on läheisriippuvuus. Etkö ymmärrä että toiset on herkempiä ja kaipaavat enemmän läheisyyttä ja huomiota. Taidat itse olla kylmä kapakala. Toivottavasti saat rämpiä elämäs eteenpäin yksin.

Vierailija
20/25 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKSI viikkoa vasta tapailtu, molemmat perheellisiä, näkevät kaksi kertaa viikossa ja SILTI nyt jo ulinaketju ja rääkyminen käynnissä vauvapalstalla kun yhteydenottoja ei ole tarpeeksi?

Toivon todella, todella hartaasti miehen puolesta, että hän ymmärtää häipyä suhteesta ennenkuin se ehtii edes alkaa. Iso punainen varoituslippu liehuu ja hälytyskellot kalkattavat todella, todella kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan