Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti työkaverina?

Vierailija
02.10.2021 |

Meille tuli uusi työkaveri elokuussa. Periatteessa ok, mutta aika ylimielinen ja kovaääninen. Katselin palaverissa, kun se aukoi päätä meidän esimiehelle, mutta siitä tuli nopeasti loppu. Esimies vaikuttaa kiltiltä kukkahattutädiltä, mutta kokemuksesta tiedän, että on pinnan alla ihan muuta. Nyt yksi kiltti työkaveri kertoi, että tämä uusi on pyytänyt häntä tekemään omia rutiinitöitään kuten työaikakirjanpitoaan. Kiltti oli suostunut, vaikka se ei kuulu hänen tehtäviinsä, vaan jokainen hoitaa itse. Ilmeisesti uusi yritti ensin saada esimiehen tekemään nämä ja kun tämä pani ruotuun, uusi etsi kiltin ja auttavaisen uhrin sihteerikseen. Minusta tuo on narsistin käytöstä. Kertoisitteko minuna esimiehelle vaikka asia ei suoraan minulle kuulu??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi narsisti. Mistä se tuli töihin? Saiko edellisestä potkut?

Vierailija
2/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihullun aamunavaus. Jatkoa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä tuli töihin ja saiko potkut, mutta pomolle pitäisi kai sanoa tuosta?

Vierailija
4/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mistä tuli töihin ja saiko potkut, mutta pomolle pitäisi kai sanoa tuosta?

Tämä ap.

Vierailija
5/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle, kiltin työkaverin on itse sanottava, ettei ole käytettävissä sihteerin toimiin ja sanottava esimiehelle, että hänelle yritettiin sälyttää työt.

Vierailija
6/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin esimiehelle ja jos se ihmettelisi, sanoisin ettei kiltti uskalla puhua. Esimies saa sitten tehdä, mitä haluaa. Ketuttaa tuollaiset narskut, jotka työntävät hommansa muille, kun ovat liian tärkeitä rutiinitöihin omasta mielestään.

Vierailija
7/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina oli monta kuspiätä seminaareissa pätemässä ja ilkeilemässä muille, vaikka itse ei osanneet mitään. Näköjään nekin päätyy työelämään, käräytä esimiehelle, oikein paksalle. Esimies tietää mimmosesta kyse kun sillekin jo aukoi päätä. On varmaan koeajalla.

Vierailija
8/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeilevä pelle se ainakin on, narsistista en tiedä.

Vierailija
9/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa saattaa mahdollisimman usein naurunalaiseksi ja nauraa sille porukalla kovaan ääneen, kun se on paikalla.

Vierailija
10/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaako narsku jos sen nolaa?

Vierailija
11/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kuulosta yhtään pahalta

Vierailija
12/14 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kuulosta yhtään pahalta

Ai sulle olis ok jos joku pashka työntäisi hommansa sinun tehtäväksesi.

Vierailija
13/14 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostaako narsku jos sen nolaa?

Varmaan ainakin yrittäisi. En kyllä tiedä miten, mutta voisi kuvitella että jos hän kokisi, että koko työyhteisö on nolannut hänet, niin varmaan hän myös kohdistaisi kostonsa koko työyhteisöön. Ehkä tyyliin, että työpaikan kopiokone tai vaikka kahvinkeitin tai mikro menisi rikki tms.

Vierailija
14/14 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin esimiehelle ja jos se ihmettelisi, sanoisin ettei kiltti uskalla puhua. Esimies saa sitten tehdä, mitä haluaa. Ketuttaa tuollaiset narskut, jotka työntävät hommansa muille, kun ovat liian tärkeitä rutiinitöihin omasta mielestään.

Hyvin usein nuo laiskat narskut on niitä pidempään paikassa olleita työntekijöitä kellä on oikeus käyttäytyä kuin pikkupomo vaikka olisivat kollegatasolla. Pomo vähät välittää kun narsku on uinut suosikkiliiveihin. Yhdessä työpaikassa kuulin kun uusi ilmapiirin pahentaja puhui minusta pahaa tauolla. Raivostuin ja paiskasin oven auki ja sanoin sille päin naamaa että sanoo minulle suoraan jos on asiaa. Kyseinen tyyppi ei tullut enää töihin. Murtui täysin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi