Miten miehet haluatte parhaiten tyydyttää naisenne?
Suulla, sormin, kalulla vaí yhdistelmillä.. miten luulette että nainen sen haluaisi parhaiten. Meneekö oma halu edelle?
Kommentit (10)
Alistamalla useimmiten naiset on ihan tyytyväisiä.
Nuolettajahullu ei tahdo näitä aiempia vastauksia. Osta ap koira.
Ensin nostetaan kiima sormilla,
Sit kikkelillä ja lopuksi nyrkkiä sperman sekaan
Miksi ihmeessä miehen oman halun pitäisi määrätä, mistä nainen nauttii? Itse naisena nautin vain yhdynnästä, olisi kamalaa, jos mies haluaisi väen vänkään väkisin antaa minulle ensin, esim suuseksillä. Tulee mieleen, että pitää yhdyntää vain omana tyydytyksenään, jos ei halua tyydyttää minua siinä.
Eihän sen miehen halun pidäkkään määrätä. Mutta saahan sitä haluta, vaikka kuuta taivaalta!
Saanhan minäkin sano, miten haluan miehelleni tehtävän. Just äsken teinkin, ja taas on sänky märkänä..
Kyllä meidän muikin halut tyydytetään ruoalla ja suklaalla.
Ulkomuodosta myös sen huomaa, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä miehen oman halun pitäisi määrätä, mistä nainen nauttii? Itse naisena nautin vain yhdynnästä, olisi kamalaa, jos mies haluaisi väen vänkään väkisin antaa minulle ensin, esim suuseksillä. Tulee mieleen, että pitää yhdyntää vain omana tyydytyksenään, jos ei halua tyydyttää minua siinä.
Niinkö Mr Nobody?
Olla ystävällinen, huomaavainen ja hemmotella hyvällä ruualla ja tunnelmalla kukkia, kynttilöitä ja leppoisaa musaa.
Kuunnella hänen ajatuksiaan ja osallistua niihin.
Nukkumaan mennessä kertoa kuinka tärkeä hän on minulle ja miten paljon rakastan häntä. Ottaa kainaloon tai lähelle ja silittää kevyesti ja hellästi sanoa hyvää yötä.
Jatkaa silittelyä, kunnes muutamassa minuutissa alkaa vieno uni tuhina...
Meillä nainen nauttii nuolemisesta ja pari sormea menee sisälle vasta pillun ollessa tosi märkä. Minä pidän pillun nuolemisesta todella paljon, nuolen aina ennen panemista, se kuulu kunnon panoon, näin rouva saa vähintään kaksi orkkua, omista orkuista ei niin väliä, rouva on minulle tärkein.
Rahalla. Helpoin ja varmin tapa.