Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄHTÖ TOISEEN KAUPUNKIIN(karkuun)

Vierailija
24.11.2014 |

Olisin lähdössä toiseen kaupunkiin pojan luo, jonka kanssa olen jutellut puoli vuotta kikissä. Vanhempani eivät antaneet lupaa, joten joudun lähtemään ilman lupaa. Voiko linja autoasemalta alaikäinen ostaa lipun käteisellä ja matkustaa parinsadan kilometrin päähän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ostaa lippua alaikäinen.

Vierailija
2/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita edes jollekkin ystävällesi että olet menossa tapaamaan jotain nettituttavuutta. Jos menet pojan kotiin niin ilmoita osoite myös. Ps. Alaikäinen voi ostaa bussilipun ja matkustaa itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko halvempaa ostaa lippu netistä? Olen siis turusta helsinkiin menossa.. Tietääkö kukaan?

Vierailija
4/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata karata. Mistä sä tiät vaikka se olisi joku limainen vanha ukko? Jos se on lähettänyt sulle kuviaan, se ei todista mitään. Miksi poika ei voi matkustaa sun luo, jos oikeasti haluaa tavata? Älä ole noin helppo.

Vierailija
6/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:03"]No ei kannata karata. Mistä sä tiät vaikka se olisi joku limainen vanha ukko? Jos se on lähettänyt sulle kuviaan, se ei todista mitään. Miksi poika ei voi matkustaa sun luo, jos oikeasti haluaa tavata? Älä ole noin helppo.
[/quote]

Jep. Minunkin poikaystävä matkusti 400km mun luokse, ja yöpyi viikonlopun hotellissa, minä omassa kodissani. Nyt seurusteltu 3v ja sama poikaystävä sit muutti tänne mun luokse, keväästä muutetaan yhteen. Juttu olisi silti kaatunut siihen, jollei poikaystävä olisi silloin tullut tänne, mun kaupunkiin. En halunnut ottaa riskiä matkustamalla kaupunkiin, josta en tunne ainuttakaan ihmistä. t. 17v

Vierailija
7/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki suosittelen vanhemmille kertomista, mutta, nuoruus on itsepäistä aikaa. Ja kun sitten seuraukset kannat myös (porukat saattaa vaikka suuttuu -aiheesta- ja pistää sanktioita) niin mikäs siinä. Kun ot jo niin iso ja fiksu.

Sovi nyt sitten treffit yleiselle paikalle, katsos jos se nkin limainen pedofiili joka on sulle esittänyt jotain ihan muuta, niin. You know.

Saatko ketään kamua matkaan?

Vierailija
8/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuvasi iltapäivälehteen "Kadonnut..."? 

Vierailija
9/11 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oon webissä ja puhelimessa puhunut, ei ole mikään pedofiili pappa.. :/ haluun vaan tavata hänet ja nähdä onko oikeasti niin ihana.. Ja mieluummin mennä sinne, porukat ei tänne poikia halua..

Vierailija
10/11 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama tilanne. kerran melkee jo lähin vikalla bussilla jyväskylään. sanoin vanhemmille et meen frendille yöks. tää poika sit kuitenki peru hetki ennenku oisin ostanu lipun. vähä harmittaa koska ite haluisin jo tavata

mut siis mun mielestä antaa mennä! mut ehkä vaa yheks päiväks ensi? ellei sulla oo kaverii helsingis kelle voisit mennä yöks tms. mut just tarkastaa et onks oikeesti oikeesti nii kiva, ja just kannattaa kysyy jotai kaverii mukaan tai ainaki ilmottaa jolleki. onnee reissuun, pidä hauskaa jos lähet! :)

Vierailija
11/11 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se kaveri sun kotikaupunkiin.