Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso vatsa vaikka syön kasviksia ja karppaan.

Vierailija
01.10.2021 |

Olen huomannut, että vatsani on litteämpi jos syö tavallista ruokaa (peruna, riisi, kastike ja liha, kala,kana). Haluaisin syödä salaatteja ja juureksia, mutta vatsani on näemmä eri mieltä :( Näytän hirveältä ja vatsa pingottunut pallo. Painoa on tippunut, mutta vatsa on suurempi yli 10cm, kuin aloittaessani dieetin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiloja siis tippunut 8. Ap

Vierailija
2/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö mitä haluat, ei kukaan pakota karppaamaan. Minulla turpoaa maha jo yhdestä ruisleivästä, siksi se ei käy minulle, toisille voi sopia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö mitä haluat, ei kukaan pakota karppaamaan. Minulla turpoaa maha jo yhdestä ruisleivästä, siksi se ei käy minulle, toisille voi sopia.

Sillä haluan painoa pois. Se on onnistunutkin, mutta turvottaa. Painan nyt 88kg ja aloittaessani 96kg. Ap

Vierailija
4/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään ideaa mikä näistä voi turvottaa? Kukkakaali, parsakaali, punajuuri, sipuli, lehtikaali, lurpitsa, tomaatti, kurkku, paprika? Ap

Vierailija
5/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fodmap

Vierailija
6/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fodmap

Mikä se on?Ap

Vierailija
7/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä mikä tämän aiheuttaa. Itselläni tapahtuu joskus, en ole saanut selville miksi ihan tarkkaan.

Vierailija
8/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään ideaa mikä näistä voi turvottaa? Kukkakaali, parsakaali, punajuuri, sipuli, lehtikaali, lurpitsa, tomaatti, kurkku, paprika? Ap

Nuo kaikki...

Vierailija
9/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki kuuluvat herkästi turvottaviin kasviksiin. Kokeile yksitellen mikä sopii ja mikä ei. Sitä ei voi kukaan muu tietää kuin sinä itse. Kokeile myös kesäkurpitsaa, kurpitsoita, munakoisoa, fenkolia, porkkanoita; nämä ovat lempeämpiä.

Vierailija
10/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsa ja tomaatti ei turvota. Googleta fodmap ja jatka sillä.

Vierailija
11/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä ensin karppaatko vai et. Noi rehut ei kuulu ruokavalioon jos karppaat.

Vierailija
12/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonot vatsalihakset

Vierailija
13/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaalit eli ne "hapantuu" ja tuottavat sitten kaasua. Ovat kyllä muuten hyviä kun niissä on paljon kuituja.

Vierailija
14/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punajuurta, sipulia, paprikaa ja tomaattia niin saat ketokuurisi pilalle nopeasti.

Vierailija
15/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että syöt kasviksia ja larppaat ja mietin, että ei se nyt niin paljon kuluta.

Vierailija
16/16 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt raakana niin kokeile kypsennystä.

Entä jos kokeilisit vaikka yksi kasvis per päivä ja seurailisit, mikä turvottaa?

Kasvikunnassa on niin paljon eri vaihtoehtoja, että sieltä varmasti löytyy monia eri vaihtoehtoja jos joku aiheuttaa oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi