LIDL HAALARI
Noniin! Kuinkas moni ehti ostaa omansa? Itse nappasin juuri viimehetkellä viimeisen sopivan koon! Ja kyllä nyt olen tyytyväinen!
Kommentit (52)
https://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-valikerrasto-fleece-pyorealla-kauluksella-musta/27331
"Jos olet fiksu, kerrospukeudut. Fleece on fiksu valinta alusasun ja päällivaatteiden väliin silloin, kun on tarvis pysyä lämpimänä. "
"Fleece on fiksu materiaali - tosi kivan tuntuinen päällä, ei käytännössä osaa kastua, lämmittää painoonsa nähden tosi hyvin ja hengittää erinomaisesti. Melkein luulisi, ettei mitään vikaa ole - ainoa heikko kohta Fleecessä on sen tulenarkuus. Vahingoilta vältytään, kun ei hölmöile."
Just kävin Lidlissä ja haalareita oli isot kasat jäljellä, en ostanut. Oli mun mielestä ohuen tuntunen. Oisin pihapuvuks tuon isoimman ostanut, mutta meiän vilukissa kyllä palelis tossa kovilla pakkasilla :/
Voi apua, lähiömammat haalii halpishaalareita Weeteille ja Wanessoille Lidlistä!
Kävin lidl.fi sivuilla katsomassa kuvaston ja tuon haalarin. Repesin ! Haalari on merkkiä "Lupilu"! On siinä retee nimi haalarilla... En ottaisi tuota lapselleni edes ilmaiseksi.
hmm.. mitä nauramista on siinä, etä joku on iloinen jos saa lapselleen halvalla ihan käyttökelpoisen haalarin? On täälä kyllä kummaa porukkaa. Itsekin varmaan ostaisin, mikäli olisi noin pieniä lapsia. Voihan sille tenavalle ostaa vaikka sitten lisäksi jonkun Molon..onpa muuten tyhmä nimi silläkin haalarilla, jää lupilu kakkoseksi ;)
2