Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia sinussa herättää meikkaava nainen, joka vastaa kehuihin kauneudestaan näin:

Vierailija
01.10.2021 |

"Kaikista saa kauniin meikillä"

?

Kommentit (25)

Vierailija
22/25 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää miltä näyttää ilman meikkiä. Sanoisin itsekin noin ja turha väitellä vastaan. Minä tiedän oman naamani, tiedän muidenkin naamoja ja harva näyttää yhtään miltään. Joitakin voi meikki vieläpä rumentaa lisää joten ei sekään mikään ihme keino ole.

Vierailija
24/25 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/25 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän mielestä eroa sanotaanko nätiksi vai kauniiksi?

Minua kutsutaan yleensä nätiksi, ja pidän sitä synonyymina ihmiselle joka on laittautumisella saatu hyvännäköiseksi. Joten ehkä voisin vastakin noin. Tai sitten jotain kauneuden katoamisesta. Tottahan molemmat kuitenkin on.

On eroa, mutta en ajattele sen tarkoittavan tuota. Minun korvaani "nätti" on "kauniin" epämuodollinen versio. Voi tarkoittaa vähemmän kaunista kuin "kaunis", mutta saattaa toisaalta vain sopia sanojan suuhun paremmin. Ehkä naapurintyttötyyppiä kuvailisin myös ennemmin "nätiksi", eli melkeinpä päinvastaiset mielikuvat meillä!

Niin. Jotkut pitävät nättiä synonyyminä sanalle kaunis. Oma miesystävä kun häneltä kysyin, vastasi että kun kutsuu minua kauniiksi tai nätiksi, tarkoittaa mielessään samaa asiaa. Itse olen aina mieltänyt nätin enemmänkin sellaiseksi kauniin ja söpön risteytykseksi. Tosi vaikea selittää miten sen tulkitsen. 😀