Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa paluu normaaliin

Vierailija
01.10.2021 |

Aikaa oli niin paljon ennen. Myös kun sai pitää maskia kasvoilla niin olen saavuttanut ennennäkemättömiä asioita, kun ulkonäkö ei ole ollut asioita pilaamassa. Ei auta kuin palata luuseriksi :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luopua siitä maskista. Ihan pandemian takia. Se ei nimittäin ole ohi vaikka hallitus höpöttää.

Vierailija
2/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskia voi edelleen käyttää oman harkintansa mukaan.

Ne korona-aikana saavuttamasi asiat eivät nollaudu "normaaliin" palaamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä psykologin juttusille, jos ahdistaa.

https://www.mtkl.fi/mista-apua/

Vierailija
4/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä psykologin juttusille, jos ahdistaa.

https://www.mtkl.fi/mista-apua/

Kirurgia tässä tarvitaan :(

Ap

Vierailija
5/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Kaupassa on ollut kiva käydä kun on saanut piilottaa ruman naamansa maskin taakse.

Kaipa tähän taas tottuu. Tänään Prismassa ehkä 95 %:lla oli maski, ehkä tässä vielä hieman armonaikaa saa.

Vierailija
6/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää toivoa tautitapausten kasvua ja rajoitusten palaamista.

Vierailija
7/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että korona ei ole lainkaan ohi. Eilenkin 663 tartuntaa. Hallitus ja THL, etunenässä Mika Salminen vouhottavat jatkuvasti, että korona on voitettu vaikka jokainen järkevä ihminen tietää että tuo juttu on täyttä p.askaa.

Vierailija
8/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Koronan aikaan oli ekaa kertaa elämässä aikaa pyörittää arkea ilman sitä jatkuvaa kiirettä ja väsymystä.

Vierailija
9/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi aivopesty median lammas,minä olen elänyt normaalisti niinkuin koko elämän ajan😂 tää pandemia show on ollut niin huvittavaa! Oikeasti, Suomessa ei todellakaan ihmisiä makaa kaduilla henkitoreissaan tai sairaalassa kuolemaisillaan olevat pyytävät viimeisillä voimillaan kokeellista myrkkyrokotetta:D

Vierailija
10/15 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagisinta on etätöiden loppuminen 😔 Kävin työpaikalla pitkästä aikaa ja oi miten tehotonta se oli. Kotona saan paljon enemmän tehtyä.

Vierailija
11/15 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa jos haluaa elää miten haluaa, oli sitten koronaa tai ei. Itse olen saanut kaksi korona piikkiä, ja aion käydä vain kaupassa ja töissä. Ei tee edes mieli lähteä mihinkään.

12/15 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän todennäköisyys mahtaa olla rajoitusten (ml. etätyösuositus) paluulle jossain vaiheessa 2022 aikana?

Vierailija
13/15 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa jos haluaa elää miten haluaa, oli sitten koronaa tai ei. Itse olen saanut kaksi korona piikkiä, ja aion käydä vain kaupassa ja töissä. Ei tee edes mieli lähteä mihinkään.

Saanko kysyä että minkä takia? Jos korona on tullut jäädäkseen, niin kuin nyt näyttää, niin kuinka kauan aiot jatkaa semi-eristäytynyttä elämää?

Vierailija
14/15 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä että minkä takia? Jos korona on tullut jäädäkseen, niin kuin nyt näyttää, niin kuinka kauan aiot jatkaa semi-eristäytynyttä elämää?

Sanoin jo syyn minkä takia. Kun ei tee edes mieli lähteä mihinkään. Voin jatkaa nykyista eristäytymistä vaikka loppuelämäni. Se ei ole keneltäkään muulta pois.

Vierailija
15/15 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko Covid-19 täysin voitettu, ai niinkö, kuka niin sanoi, kirjoitti tai julisti. Joulukuussa on taas sormi suussa...eikun siellä...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi