Oletko keskiverto, juotko 3 kupillista kahvia päivässä?
Entä laitatko suodatinpussin biojäteastiaan? Minulle ei olisi tullut muu mieleenkään, mutta juttu kertoo toista.
Kommentit (34)
4 kupillista yleensä.
Biojätteisiin.
En juo kahvia ollenkaan, en ole oikeastaan koskaan juonut. N47
Juon yleensä 2 kuppia päivässä. Suodatinpussin laitan kompostiin, ja aina ne on siellä hävinneet kun keväällä käännän kompostin.
Lähemmäs 10 kupillista menee päivässä. Suodatin pussit työnnän sekajäte pussiin.
En juo kahvia ollenkaan. Jo pelkkä kahvin voimakas haju saattaa laukaista päänsäryn ja migreenin.
En ole keskiverto. En juo "hieman vajaa 3 kupillista" kahvia vuorokaudessa, enkä laita suodatinpussia biojätteeseen, silloin, kun keitän vierailleni kahvia.
Juon aamulla 1-2 mukia, laimeahkoa kahvia. Iltapäivällä n. puoli mukillista, miltei kuin vettä. Juon ihan pikakahvia.
Määrittele kuppi. Virallinen kuppi lienee 1,5 dl. Mahtaakohan noi jutut mitata sen mukaan. Vai puolen litran potan mitä nykyiset kahvimukit on.
Juon espressopavuista jauhettua kahvia useita mukia (double espr plus maitovaahtoa) päivässä, varmaan 6-7
Juon enemmän. Sekajätteeseen olen laittanut suodatinpussit. Jatkossa sitten biojätteeseen.
Mikä lasketaan kupiksi? Tai siis montako desiä on kuppi?
En, mutta syön päivässä 3 tuokkosta mämmiä, pääsiäisenä yli kymmenesti tuon määrän.
En välttämättä ollenkaan, mutta jos juon, 1-2 tuplaespressoa per päivä.
Juon enää noin 6 kuppia kahvia päivässä, Suodatinpussit aina biojätteeseen, minne muutenkaan.
En ole keskiverto. Juon 1-2 mukillista päivässä (yleensä vain1 ), suodatinpussi sekajätteeseen.
En juo yhtäkään kuppia kahvia koska kahvi on mun mielestä pahaa.