Löytyykö täältä ketään muuta vainottua?
Olen aloittanut uuden elämän ja vuosien yksinäisyyden jälkeen olen uskaltautumassa deittailemaan, mutta se ei liene mahdollista netissä, koska kuvaani en voi julkaista missään ja en tiedä kuinka joku mies suhtautuisi tilanteeseeni?
Kommentit (9)
Täh? Miksi et voi julkaista kuvaasi missään? Hullun exän takia, vai oletko murhaaja tjms?
Voihan ne kuvat vaihtaa sen jälkeen, kun on ensin kirjoitellut ja kiinnostunut ihmisestä.
Mä ainakin töissä olen tutustunut kymmeniin ja kymmeniin. Yksi olisi kiinnostunut siinä mielessä, mutta olen naimisissa. Ystäviä ja kavereitakin on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miksi et voi julkaista kuvaasi missään? Hullun exän takia, vai oletko murhaaja tjms?
Entisen kumppanin vuoksi.
Minä… en vielä pysty deittailemaan. Epäilen ihan kaikkia ihmisiä mitkä ovat heidän motiivinsa. En puhu itsestäni mitään edes työkavereille. Vainoamisesta on muutama vuosi aikaa. En ole somessa. Täytyisi mennä terapiaan, mutta sekin mietityttää kun oli vastaamo vuoto.
Vierailija kirjoitti:
Minä… en vielä pysty deittailemaan. Epäilen ihan kaikkia ihmisiä mitkä ovat heidän motiivinsa. En puhu itsestäni mitään edes työkavereille. Vainoamisesta on muutama vuosi aikaa. En ole somessa. Täytyisi mennä terapiaan, mutta sekin mietityttää kun oli vastaamo vuoto.
Tuo on myös tosi vaikeaa, että ei pysty vapautuneesti kertomaan itsestään vaikka työtovereille. Itse kävin terapiassa monta vuotta. Olisiko sulla siihen kuitenkin mahdollisuus?
Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.