Tykkäätkö lyhyemmistä miehistä niin kuin vaikkapa Juha Korhonen?
Minua kiihottaa miehet joiden simät on rintojeni korkeudella, onko muita?
Kommentit (37)
No onhan Juha nyt Putinia pidempi kuitenkin?
Juha Korhonen tykkää lyhyemmistä miehistä?
Minä tunnen yhden Juha Korhosen ja hän on kyllä minua pitempi. Olet itsekin pitempi mitä naiset keskimäärin.
Minä pidän lyhyemmistä miehistä. En tiedä kuka on Juha Korhonen, varmaan sen nimisiä on useampiakin sen verran tavallinen nimi, mutta itse olen 168 cm ja lähes kaikki seurustelukumppanini on olleet alle 175.
Pari saman pituisia kuin minä. En ole koskaan innostunut pitkistä miehistä, en tiedä miksi. Huomioni kiinnittyy aina sellaisiin lyhyempiin ja "kompakteihin" miehiin, ei laihoihin mutta sopivasti lihaa luitten päällä. Kiinteälihaksinen kuitenkin ja tiukka takapuoli ja kapea lantio. Hartiat leveät ja voimakkaat käsivarret ja kädet. Pitkät hernekepit ei todellakaan kiinnosta eikä kamalat lihaskimput.
Minun naapurissa asuu Juha Korhonen. Sellainen pitkä, komea mies. Terkkuja hänelle, jos sattuu lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Juha Korhonen?
Joku pikkumies joka kuvittelee olevansa oikeutettu arvostelemaan toisten isänmaallisuutta vaikka itse nuolee Putinin ahteria.
Ihana mies, osaa ihanasti pepulla sillain vemputtaa
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies, osaa ihanasti pepulla sillain vemputtaa
Oikeesti? Yhteystietoja?
Tykkään, koska olen itsekin lyhyt.
Puhutaanko täällä Hevosk*lli Korhosesta?
Uniikki on ihana kun se yrittää tulla huomatuksi hyppimällä korkeammalle ja piipittää kuin linnunpoikanen.
Pienen miehen kanssa tuntee itsensä voimaantuneeksi, kun hän kiertää vaaran uhatessa naisen selän taakse turvaa hakemaan.
Siis minä olen Juha Korhonen
t. AP
Putin ei innosta. Zelenskyi on aika lyhyt myös, mutta ihan eri juttu!
Jännää että Korhosesta aletaan heti kirjottaa paskaa, kun vähän arvosteli natokiimaisia persluteita
Sellainen hintelä ja lyhyt mies on paras. Kapeat hartiat, pienet kädet ja jalat. Voi laittaa helposti verhon taakse piiloon kun ei tarvitse enää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hintelä ja lyhyt mies on paras. Kapeat hartiat, pienet kädet ja jalat. Voi laittaa helposti verhon taakse piiloon kun ei tarvitse enää.
Tai jos oma mies tulee kesken aktin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että Korhosesta aletaan heti kirjottaa paskaa, kun vähän arvosteli natokiimaisia persluteita
Mitä paskaa? Täyttä tottahan siitä on kirjoitettu. Samanlainen Putte possun kullinimijä kuin sinäkin.
On. Mutta Putinin asiamiehet ei saa mahlojani virtaamaan, siksi ei Juhalle!