Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aina puhtaat, raikkaat ja tahrattomat vaatteet päällä?

Vierailija
01.10.2021 |

Katselin Prismassa ihmisiä ja hyvin monella on hieman likaiset vaatteet päällä. Tai kengät kovin tahraiset.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottakai. Vaihdan ja pesen joka päivä kaikki muut vaatteet lukuunottamatta päällystakkia.

Vierailija
2/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Varsinkin kengät on monesti kuraiset . Usein myös vaatteet on tomussa ja eläinten karvoista yms. Kyllä ne aina kotoa lähtiessä on puhtaat, mutta kyllä laantuu matkalla. En pingota ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö no on totta kai, olen pitänyt sitä aina ihan itsestäänselvyytenä. Kengät saattavat olla likaiset, niitä nääs käytetään ulkona ja on aika turhaa puunata niitä joka ikinen päivä. Pahat kurat putsaa pois. sellaiset mutakurapskat.

Vierailija
4/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaan*

Kengät ovat mielestäni likaiset silloin kun lika näkyy kauas.

Vierailija
5/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Paitsi jos liikun kodin ulkopuolella.

Vierailija
6/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin kun olen käynyt suihkussa. En käy missään likaisilla vaatteilla.

Vierailija
7/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kun kotiovesta ulos menen. Jos aion olla ihan kotosalla, vaatteet saa olla nyhjäiset tai kissankarvaiset. Tahraiset laitan pesuun, mutta jos kotona ollessa tulee tahra, en vaihda sitä.

Vierailija
8/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ollaan yleensä takki päällä.

Vierailija
9/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, minulla on koiria, toinen on 80kg kuolaava köntys joka kuolaa vaatteet heti, samoin hevonen ja tallityöt sottaa jne. Ja juu, käyn kaupassa tallin jälkeen jne.

Vierailija
10/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pukeudu liian siivosti, se korostaa luonteen vikoja kun ei näy muuta nillitettävää. 

Vierailija
11/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun kengät on n. 5v vanhat ja elämää nähneet. Samaa paitaa voin kayttää jopa 3 päivää putkeen.

Vierailija
12/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on puhtaat vaatteet. Nuhjuista saattaa olla muttei koskaan likaiset. En myöskään pääsääntöisesti pidä rikkinäisiä vaatteita, vanhassa yöpaidassa saattaa olla muutama pikkureikä.

Vierailija
13/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on, illalla ei.

Siksi käyn aamulla aina suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet ylleni. Kengät likaantuu harvoin ja takkia ei tahdo muistaa pestä kun mulla on yleisesti vain yksi kesätakki ja yksi talvitakki käytössä, yritän muistaa pestä takkini keväällä ja syksyllä.

Vierailija
14/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihan aina moitteettomat vaatteet päällä, mutta pyrin kumminkin asiallisen siisteissä vaatteissa kulkemaan julkisella paikalla, esim. kaupassa. Kotona voi olla sitten vähän huonommatkin vaatteet päällä.

Autoremontin tekoonkaan en mitään parhaita pyhävaatteita laita :D

Vierailija
15/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pesevät vaatteensa pilalle. Käsittämätöntä, että yhden päivän käytön jälkeen pestään paidat jne. Minä pesen kork. kerran parissa viikossa. Housuja vielä harvemmin, lukuunottamatta alusvaatteita, jotka pesen käytön jälkeen. Ja olen nainen kohta 60v.

Vierailija
16/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä. Jos ei ole näkyvää likaa/haise niin pidän paitoja pari päivää ja farkkuja pidempäänkin. Toimistotyössä ei haittaa.

Jos olen vain kotona niin kuljen samoissa olovaatteissa vaikka kuinka kauan.

Vierailija
17/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti ei. Leikkipuistossa ja metsässä koirien kanssa tulee puuhailtua joka päivä niin se näkyy eikä mua noissa yhteyksissä kiinnosta miltä vaatteet näyttää. Jos meen johonkin ihmisten ilmoille niin katson kyllä tarkemmin mutta esim koiran karvoja on silti aina.

Vierailija
18/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pesevät vaatteensa pilalle. Käsittämätöntä, että yhden päivän käytön jälkeen pestään paidat jne. Minä pesen kork. kerran parissa viikossa. Housuja vielä harvemmin, lukuunottamatta alusvaatteita, jotka pesen käytön jälkeen. Ja olen nainen kohta 60v.

Mä hikoilen niin paljon että kainaloa vasten olevat vaatteet on pakko pestä päivän käytön jälkeen. Ei ole vielä mikään apteekinkaan aine auttanut. Housut menee pitempään.

Vierailija
19/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta en nyt mikään rapa-Ripakaan ole. Pari-kolme päivää voi pitää samaa paitaa, housuja ja hameitakaan en pese edes joka viikko. Tuuletan neuleet, niin ne pysyy raikkaina.

Vierailija
20/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, joka toimii noin. Vaatteet haisevat talilta. Lainasin hänelle huivia. Talin haju ei lähde pois hienopesussa, ja kuumaa pesua huivi ei kestä.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi