Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sosiaalityöntekijä äänestää Kokoomusta?

Vierailija
01.10.2021 |

Miten on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa paremmat työolot niin suotavaa olisi äänestää.

Vierailija
2/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö siinä jotenkin asiakkaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on Suomen suurin kuntapuolue, joten voi äänestää ja äänestääkin.

T. sossu

Vierailija
4/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä retorinen kysymys? Vai eettinen? Vai mihin tällä tähtäät? Itse tunnen useita auttamisammateissa toimivia, joilla on hyvin oikeistolaiset mielipiteet. Esim. ensihoitaja, rikosseuraamustyöntekijöitä, pelastajia, lääkäreitä ja sairaanhoitajia. Ja eikös Eduskunnan poliisikansanedustajien enemmistö ole nimenomaan Kokoomuksesta?

En näe mitään syytä miksi sosiaalityöntekijöillä ei voisi olla oikeistolaiset arvot.

Vierailija
5/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten kaikki missään työssäkävijät eivät äänestä Kokoomusta? Tuntuu, että kokkarit ovat ainoat, jotka ovat duunarin puolella. Muut ovat vaan nostamassa veroja koko ajan.

Vierailija
6/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Kynä ei tartu vaalilippuun.

Vierailija
7/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että kansa kurjistuu ja köyhtyy -> työllistyt, niin en sinänsä ihmettelisi.

Vierailija
8/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Työ heikompiosaisten kanssa teki minusta kokoomuslaisen.

Vierailija
9/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusonnelassa kaikki sosiaalitokmwn asiakkaat ja työntekijät puhelinmyyvät toisilleen erilaisia lehtitlauksia ja liittymiä urakkapalkalla. Paitsi naiset voivat myös mennä hyviin naimisiin ja jäädä hoitamaan lapsia.

Vierailija
10/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen isäni oli aikoinaan töissä päihdehuollossa ja inhosi asiakkaitaan.

Ymmärsi onneksi irtisanoa itsensä parin vuoden jälkeen.

Vierailija
11/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten kaikki missään työssäkävijät eivät äänestä Kokoomusta? Tuntuu, että kokkarit ovat ainoat, jotka ovat duunarin puolella. Muut ovat vaan nostamassa veroja koko ajan.

Lisää veroja töissäkäyville, jotta voidaan hyysätä kasvavaa joukkoa, jotka makaavat kotona.

Vierailija
12/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä sinänsä mitään, mutta ei mikään palveluammatti oikein toimi jos inhoaa asiakkaitaan.

Se käy raskaaksi molemmille osapuolille.

Ai kun mä oon viaton tähän kettinkiin, enks oo:)

Vierailija
13/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja pitäisi nostaa, ei laskea. Etenkin progressiivista verotusta pitäisi tiukentaa tuntuvasti. "Rakkautta veroja kohtaan tulisi vaalia, koska vain niin taataan kaikille oikeudenmukainen hyvinvointivaltio, jossa kelpaa elää, opiskella ja yrittää." 

"Yleisesti käytetty retoriikka “elämäntapatyöttömistä sossupummeista, jotka vain elävät minun verorahoillani” kuulostaa väsyneeltä ja kaiken lisäksi virheelliseltä. Jokainen meistä elää toisten verorahoilla ja hyötyy yhteisesti veroeuroilla kustannetuista palveluista, etuuksista ja infrasta. Myös yritystuet ovat verovaroista rahoitettuja. Silti meillä ei ole tapana haukkua yrityksiä “sossupummeiksi”."

https://yle.fi/uutiset/3-10769543

Vierailija
14/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä sinänsä mitään, mutta ei mikään palveluammatti oikein toimi jos inhoaa asiakkaitaan.

Se käy raskaaksi molemmille osapuolille.

Ai kun mä oon viaton tähän kettinkiin, enks oo:)

Sosiaalityö ei ole palveluammatti vaan viranomaistyötä.

Vierailija
15/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi . Koska moni heistä on rikkaita ja omistaa taloja mökkejä 🏠🏠 ja tiloja asuntoja ja autoja ,monen lapsi on lentäjä tai yrittäjä ja ne tekee työtä millä maksaa laskut ja niillä on työtä tekevät puolisot . Heitä on myös jäänyt sairaslomalle Burn out ja masennus voi olla ukko juoppo mutta juoppokin tekee töitä maksaa laskut kun on yrittäjä. Oma talo silti ja lapset työssä. Elämä vaihtelee . Mutta Sossu onkin se mistä kerjätään kun ei ole muuta tuloa . Sehän ei ole mikään muu kuin ketjuun paikka . Kela taas on meidän eläkevakuutus mikä meidän palkasta otetaan joka kuukausi maksu etukäteen ja saadaan sitten tukea eri elämän vaiheissa. Sekään ei ole mikään ilmaisraha kerjuupaikka.

Vierailija
16/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on Persujen ohella viimeinen puolue, jota äänestäisin. He eivät todellakaan ole duunarien puolella, päinvastoin. Sen sijaan Vasemmisto ajaa oikeasti pienituloisenkin asiaa.

Vierailija
17/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi äänestää mitä puoluetta tahansa, kun tuntee puolueen arvot samaksi kuin omat arvonsa.

Vierailija
18/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä pitää olla näiden perusjuttujen lisäksi vielä omat vakuutukset kuten koti ja varkaus vakuutus sekä auto ja koiravakuutus ja sairausvakuutus sekä matkavakuutus ! Niihin menee myös rahaa ja kun omistaa jotain menee veroja niistä . Työntekijät saa palkan työstään tietysti joten se Sossu ei ole köyhä kun tekee työtä .

Vierailija
19/19 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot periytyvät myös kotoa. Sosiaalityöntekijän koulutus edellyttää yliopistotutkintoa ja yliopistoon nyt hakeudutaan paljon hyvin toimeentulevista perheistä, joissa kannatetaan kokoomusta.

Sosiaalityö valitaan

pääaineeksi myös siksi, että työtilanne alalla on erittäin hyvä ja koulutuksella voi tehdä monenlaista työtä ja myös edetä uralla. Valinta voi olla rationaalinen, ei kutsumustyö tms.

Palkkataso ei ole kovin korkea, ainakaan alussa, mutta varsinkin jos puoliso on hyvätuloinen, sosiaalityöntekijä voi elää omaa elämäänsä hyvin erilaisessa todellisuudessa kuin hänen asiakkaansa. Se taas ei tarkoita sitä, ettei tekisi työtään hyvin ja ammattitaitoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi