Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin seerumin ja nyt tuli näppyjä. Mitä teen väärin?

Vierailija
01.10.2021 |

Iho on sekaiho, ikää 53.

Olen siis aiemminkin käyttänyt seerumeita, nyt ostin tämän https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/LA-ROCHE-POSAY-HYALU-B5-seerumi…

Olen toiminut kuten ennenkin: naamapesu, kasvovesi, seerumi ja lopulta kasvovoide. Aamuin illoin.

Koskaan ennen ei ole otsaa tullut näppyläiseksi parin viikon jälkeen. Siksi laitan tätä vain iltaisin, enkä laita sen päälle kasvovoidetta. Aamulla en käytä seerumia. Iho rauhottui.

Teenkö väärin, jos en laita seerumin päälle kasvovoidetta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prehdy TwistBe brändin metodeihin. Itsellä oli vaikka mitä iho-ongelmaa edeltävästi. Punoitusta, kutinaa, erilaisia finnejä on/off eli ihon tasapaino täysin sekaisin. TwistBe myy siis oikeasti laadukasta luonnonkosmetiikkaa. Miia Johanssonin blogista voi myös olla apua. Harmittaa miten paljon tuli laitettua rahaa vääränlaiseen kosmetiikkaan..vaikka ostin apteekista näennäisesti laadukkaita ja kalliita tuotteita, olivat ne täysin vääränlaisia ja puhdistusaineet liian peseviä. Iholle tuli siis näppyjä liiasta pesemisestä. 

Ihmettelen, miten lammasmaisesti porukka kulkee jonkun somevaikuttajan hihnassa. Ja on ihan tunnettu fakta, että apteekin kosmetiikka on hyllyillä vain myynnin vuoksi. Apteekkari vaan käärii fyffet porukalta sillä lisämyynnillä. Mitenkään laadukkaampi se apteekissa myyty Vichy ei ole verrattuna Prisman Vichyyn. Mielikuva tietty on eri.

Voi hyvä ääliö, vertausta ei voi oikein tehdä marketin Vichyn ja apteekin Vichyn välillä, koska ne ovat sama tuote!

Apteekkikosmetiikka on näiden Garnierien ja muun paskan vaihtoehto.

Vierailija
22/22 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä hyalurinohappo ei käy minun iholleni. Saan siitä ärsytysnäppyä ja punoitusta. Ehkä sinulla on sama ongelma.

Mulla sama. Jostain syystä sitä hehkutetaan jonain yleisihmeaineena mutta ei se kaikille sovi.

Nimenomaan ei sovi kaikille.Ihmisä inostetaan kaiken maailman tuoteet ostaa .Sen sijan että opetettaisiin elämän tavat ravinto,ulkoilu ja uni.Jotka kaikki näkyy kasvoissa hyvänä tai pahana jos edellä mainituissa puute.?Niiden korvaamiseen ei mkään serumi auta ei nuorenna.Osansa on geeni perimä ja aurinko viellä autaa tulemaan rypyt urteet.Pahenevat viinistä ja tupakasta.Rakaus,parisuhde hyvä, on taika sana ja rakastelu kehon kuin kasvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla