Ostin seerumin ja nyt tuli näppyjä. Mitä teen väärin?
Iho on sekaiho, ikää 53.
Olen siis aiemminkin käyttänyt seerumeita, nyt ostin tämän https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/LA-ROCHE-POSAY-HYALU-B5-seerumi…
Olen toiminut kuten ennenkin: naamapesu, kasvovesi, seerumi ja lopulta kasvovoide. Aamuin illoin.
Koskaan ennen ei ole otsaa tullut näppyläiseksi parin viikon jälkeen. Siksi laitan tätä vain iltaisin, enkä laita sen päälle kasvovoidetta. Aamulla en käytä seerumia. Iho rauhottui.
Teenkö väärin, jos en laita seerumin päälle kasvovoidetta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä hyalurinohappo ei käy minun iholleni. Saan siitä ärsytysnäppyä ja punoitusta. Ehkä sinulla on sama ongelma.
Mulla sama. Jostain syystä sitä hehkutetaan jonain yleisihmeaineena mutta ei se kaikille sovi.
Nimenomaan ei sovi kaikille.Ihmisä inostetaan kaiken maailman tuoteet ostaa .Sen sijan että opetettaisiin elämän tavat ravinto,ulkoilu ja uni.Jotka kaikki näkyy kasvoissa hyvänä tai pahana jos edellä mainituissa puute.?Niiden korvaamiseen ei mkään serumi auta ei nuorenna.Osansa on geeni perimä ja aurinko viellä autaa tulemaan rypyt urteet.Pahenevat viinistä ja tupakasta.Rakaus,parisuhde hyvä, on taika sana ja rakastelu kehon kuin kasvoihin.
Voi hyvä ääliö, vertausta ei voi oikein tehdä marketin Vichyn ja apteekin Vichyn välillä, koska ne ovat sama tuote!
Apteekkikosmetiikka on näiden Garnierien ja muun paskan vaihtoehto.