Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kavereiden kertomat salaisuudet jakaa tyttöystävän kanssa?

Vierailija
23.11.2014 |

Aamiaspöytäkeskustelun lomassa tuli pohdittua tyttöystävän kanssa tilannetta, jossa kaveri kertoo minulle jonkin asian sillä ehdolla että en kerro asiaa kenellekään muulle. Tyttöystävän mielestä kuitenkin asia pitäisi hänelle kertoa koska parisuhteen sisällä ei saa olla salaisuuksia. Itse olen asiasta eri mieltä. Mitä mieltä itse olette asiasta, pitääkö kertoa vai ei?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Parisuhteessa jaetaan omat asiat, ei kavereiden. Toki jos vaikuttaa suhun myös, niin sitten.

Vierailija
2/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa. Toisten salaisuudet eivät ole teidän välisiä salaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Tyttöystävä kertoo sitten omille kavereille.

Vierailija
4/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua vitutti kuulla kaverin miehen toistamassa asioita, jotka olin kertonut kaverille luottamuksellisesti. Noh samapa tuo, opinhan olla kertomatta kaverille asioita, joita en ole valmis jakamaan myös tämän miehen kanssa.

Vierailija
5/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kerrota puolisolle kaverin asioita. Aattelepa ite omalle kohalle.

Vierailija
6/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On salaisuuksia joista voi kertoa puolisolle ja sitten asioita joita ei kuulu kertoa. Ystävän luottamusko pitäisi pettää kertomalla puolisolle hänen salaisuutensa? Varsinkin jos tämä sitten kertoo eteenpäin asiasta vaikka kuinka lupaisi.
-
Jos ystäväni sanoo etten saa kertoa kellekkään koskaan niin en kerro! Jos salaisuus ei ole kovin paha kuten esim. "Ajattelin yllättää puolisoni matkalla". Silloin saatan mainita omalle puolisolleni asiasta.

Vierailija
7/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm mun poikaystävän kaverin ja poikaystävän asiat on niiden asioita, ei mun. Meidän kaveri, jonka olen itse tuntenut vajaa 10v ja mun poikaystävä vajaa 2v, kertoi minulle luottamuksellisesti asoita, joiden vuoksi poikaystäväni (ja useampi muu ihminen) katkaisisi välit ystävääni, muttei ole tullut mieleenkään kertoa näitä asioita kenellekkään. Ei ole niin vaikeaa.

Eriasia, jos mun poikaystävällä olisi itsellään samanlaisia asioita, mitä mun ystävällä, salassa. Silloin haluaisin itse tietää ne. Mutta mun poikaystävän kaverin asiat ei kuulu mulle, eikä mun kaverin asiat mun poikaystävälle.

t. 17v

Vierailija
8/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin joskus ystävälleni että olin jättämässä puolisoani ja minulla oli toinen, ystäväni tiesi kaikki salaisuuteni silloin. Kun jätin mieheni lopulta niin ystäväni päätti erota samalla omasta suhteestaan. Tämä hänen exä sitten syytti minua kaikesta ja kiristi ja uhkaili että kertoo kaikki salaisuuteni kaikille ja myös perheelleni jota ei edes tunne, hän sitten kertoi tietävänsä kaikki ne asiat jotka ystävälleni kerroin.
Saman ystäväni veli on myös minun ystäväni. Muutaman kerran olen ystävälleni kertonut jonkun asian sanoen että ÄLÄ KERRO KELLEKKÄÄN ja myöhemmin kertonut samaa asiaa hänen veljelleen joka sitten kesken jutun sanoo - Joo mä tiiän ku "Mari" kerto jo.
Ärsyttävää. Itse en kerro ystävien salaisuuksia KOSKAAN puolisolleni.

Vierailija
9/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa ellei ne salaisuudet vaikuta sinuun tai tyttöystävään tai teidän parisuhteeseen.

Vierailija
10/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä kertoa. Ja oman kokemuksen mukaan mitä enemmän nainen loukkaantuu siitä, ettet muiden salaisuuksia jaa, sen varmemmin ne jutut lähtee viimeistään seuraavassa tyttöjen illassa kulkemaan pitkin kyliä jos erehdyt jakamaan.  

Vierailija
11/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot tytöllesi ne, ei eron jälkeen sulle ole tyttöä eikä kavereitakaan

Vierailija
12/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei koskaan kertonut mulle kavereittensa asioita, muutenkin mieluummin luuhasi niitten kuin mun kanssani!! Meidän asioille naureskelivat kyllä yhdessä! Miehet on sikoja!!

Vierailija
13/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi tyttöystävääsi kiinnostaa sinun ja kavereidesi väliset asiat? Kertooko hän itse omienkin kavereidensa luottamukselliset asiat sinulle?

Tyttöystäväsi ei vaikuta kovin reilulta ihmiseltä sinun kavereitasi kohtaan, mikäli haluaa udella heidän luottamukselliset asiansa sinulta.

Vierailija
14/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, kertomisella petät ystäväsi luottamuksen. Jos nyt jostain syystä ajattelet asian toisin niin kerrothan sitten myös ystävällesi että tyttöystävä kokee kertomatta jättämisen teidän suhteessa salailuksi ja pyydä ettei ystäväsi jatkossa kerro sinulle mitään sellaista mitä et voisi kertoa myös tyttöystävällesi.

Totea myös tyttöystävällesi, että mitä hän ajattelee siitä että suhteenne luottamuspohjaan perustuen aiot jatkossa kertoa kaikki hänen sinulle kertomansa asiat myös ystävällesi.

Vierailija
15/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihastunut sun kaveriin.

Vierailija
16/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästähän päästään taas sujuvasti siihen, että jos mun ystävä lähettää mulle tekstarin tms. ja kertoo yksityisistä asioistaan, niin tokihan mun miehen pitää saada se lukea koska parisuhteessa rahat, tekstarit ja sähköpostit on yhteisiä eikä salaisuuksia saa olla...

Vierailija
17/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut miesten välisistä salaisuuksista tarpeekseni! Miehet yrittää vaan erottaa kaverinsa näitten tyttöystävistä että saisivat rauhassa luuhata jätkäporukalla harrastaen ja ryypäten!! Naiset ei saisi sanoa siihen mitään! Ällöttävää!!

Vierailija
18/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä kyllä kertoo kaikki salaisuudet ja draamat jotka ei mulle tosiaankaan kuulu... Lisää vaan loppuun että "mun ei kyl ois pitäny sanoo sulle tästä. Hups!". Itseäni tämä ahdistaa kun en halua tietää asioita jotka mulle ei kuulu ja teeskennellä etten tiedä vaikka jonkun Pirkon aviohuolista. Olen sanonut että ehkä sun ei sit kannata mulle näitä jakaa mutta pommittaa silti juoruillaan. Ei me olla parisuhteena mikään yks yhteensulautunut ihminen, joille kaiken pitäis olla yhteistä.

Vierailija
19/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä milloinkaan jaa toisten salaisuuksia eteenpäin kenellekään. Jos tyttöystäväsi ei hyväksy sitä faktaa, että kunnioitat ystäviesi yksityisyyttä, kannattaa miettiä koko suhdetta uudelleen. Ehkäpä jostain löytyy nainen, joka jakaa sinun kanssasi samat arvot.

Vierailija
20/27 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komsii komsaa. En mä kauhean pahana pidä sitä, että kaveri kertoo puolisolleen mun salaisuuksia. Monen kaverin puoliso on itsellenikin hyvä kaveri. Mutta ei sitä nyt ihan kaikkea _tarvitse_ kertoa. Esim. itselläni oli sellainen tilanne kerran, että läksin toiseen kaupunkiin kaverille kriisiavuksi ja sanoin kotiin tultuani miehelle, etten kerro yksityiskohtaisesti kaverini asioita, koska jotenkin ajattelin, että ne ovat aika intiimejä. Kaveri kyllä sanoi, ettei haittaa, jos kerron miehelleni. Mä kuitenkin ajattelin, että paras, että ne jää vain meidän keskeisiksi.