En osaa lämätä salibandyssa, miten voin oppia?
Vinkkejä. Mitä pitää huomioda? Asento, jalat, käsien sijainti, lavan käyryys?
Kommentit (11)
Lopeta toi rottailu senkin homo. Osallistuminen ei kuulu elämään - elämään kuuluu 15veenä sitoutuminen ja hyväksyminen että ihminen ei voi saada kaikkea.
Ranteet lukkoon ja hyvä puristus nyrkeillä, pieni jännitys/kierto erisuntiin, alemman käden kyynärvarsi suoraksi ja liikerata suoraan siihen kulmaan minne vedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ois lopettaa tuo neitien höntsä
Miksi? Jos kerta tykkään.
Jos et saa sählypalloa lähtemään niin.....Taidat pitää enemmän suihkusessioista poikien kesken?
Noissa piireissähän sen viimeistään oppii. Katso noita poikasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ois lopettaa tuo neitien höntsä
Jos et saa sählypalloa lähtemään niin.....Taidat pitää enemmän suihkusessioista poikien kesken?
Ämmähän tämä ap on. Ei miehet pelaa sählyä.
Ei sählyssä lämätä, siellä peippaillaan kaverin kanssa niin kauan että ollaan ajauduttu kuolleeseen kulmaan ja hassattu vetopaikka.
Ei se suhun rakastu, vaikka osaisitkin lämätä.
Oon kyllä nainen ja pelaan sählyä ennen pelasin salibandya. Mutta en osaa lämätä. Ja, kyllä tiedän monta miestä jotka pelaa. Kiitos asiallisista vastauksista parille. Ap
Lämärissä melko tärkeää on kohdistaa isku lattiaan vähän ennen palloa. Maila taipuu ja suoristuessaan saa aikaan paljon voimakkaamman liikkeen kuin mitä itse mailaa heilauttamalla saa aikaiseksi. Lämäri on kuin joisi; mailan lapa isketään maahan ja se jännittyy, ja 'kimpoaa' siitä palloon.
Vierailija kirjoitti:
Lämärissä melko tärkeää on kohdistaa isku lattiaan vähän ennen palloa. Maila taipuu ja suoristuessaan saa aikaan paljon voimakkaamman liikkeen kuin mitä itse mailaa heilauttamalla saa aikaiseksi. Lämäri on kuin joisi; mailan lapa isketään maahan ja se jännittyy, ja 'kimpoaa' siitä palloon.
Kuin JOUSI.