Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Schneiderin lapsikuvat

Vierailija
23.11.2014 |

Nyt on alkanut syntyneitä osastolla päivälehdissä olemaan näitä vauvakuvia, jotka on ottanut Laura Schneider. No joo, ihan söpöjä, mutta jotenkin teennäisiä ja jopa alkanut tuntua kitchiltä ja luonnottomilta. Siinä vauva väännetty muka hellyyttävään asentoon ja klick.

Taitaa olla juuri niiden äitityyppien, jotka muutenkin suosivat kaikkea merkkikamaa, höpsötystä ja ihkutusta. En diggaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri esineellistävä on hyvä ilmaisu. Jotenkin niin keinotekoista, haluttu jotain erikoista, mutta alkaa olla jo aika käytetty idea.  Maksaakin kuvaus kuulemma hunajaa, ehkä siitä tämä "nukkava ampiais-asento".

Vierailija
2/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistävä ja keinotekoinen on hyviä sanoja kuvaamaan niitä kuvia. Olen samaa mieltä. Ja suosio tosiaan kääntyy kuvaajaa vastaan: tulee ilmi, että ideoita on tosi vähän. Alunperin persoonalliseksi vanhempien ajattelema kuva paljastuukin tusinatuotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä häiritsee sinua koska?

Vierailija
4/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä vauva- ja lapsikuvauksia. Teennäisiä studiokuvia joita pitää sitten levitellä kavereille ja kummeille. Eu kehtaa roskiinkaan laittaa, mutta en mä niitä kyllä halua. T. Äiti itsekin

Vierailija
5/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän Hesarissa taas yksi, huomasin ja olen ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
6/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mielipidettä,. Kuvauttakoot kersansa vaikka juottokaukalossa, mutta valokuvaajalta odottaisi uusia ideoita ja näkökulmaa. Kaikki kuvat samanlaisia ei toisistaan erota. En pidä noista.

Vierailija
7/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan tietää ne kuvat. En itsekään tykkää. Mun mielestä sitä vastasyntynyttä lasta voisi kuvata ihan omana ihanana itsenään, en tykkää niistä hatuista ja asennoista. Mun mielestä ne jotenkin esineellistävät vauvan eivätkä kunnioita häntä omana persoonanaan.

Vierailija
8/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niillä on aina jotain päässä? Ja miksi ne on kaikki samassa asennossa? Minusta ne voisi näyttää vauvoilta eikä nukkuvilta ampiaisilta.

Vierailija
9/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä kutosen kanssa. Jotenkin tuntuu pahalta, että vauva on laitettu pylly paljaana johonkin koriin ja sitten hänestä otetaan kuvia. Ehkä olen herkkä, mutta tuntuu just inhottavan esineellistävältä, en haluaisi omasta vastasyntyneestä tehtävän tuollaista näyttelyesinettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi