Ihastuminen on kamalaa
Kuin joku mielenhäiriö, jonka aikana mielialat sahaa äärilaidasta toiseen eikä voi nukkua tai syödä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän olotilan saa poistumaan?
Monen huonon kokemuksen avulla. Nykyään voin sanoa itselleni muutaman päivän ajan, että ei sulla ole mitään mahdollisuuksia. Nyt järki mukaan tai kohta sattuu taas. Toimii jokainen kerta. Toki se tekee sinusta lopulta kylmän koneen. Niin kuin minä olen.
Ihastuisipa joku hoikka max samanikäinen perusnätti lapseton urheilullinen nainen joskus minuun.
Jos ihastuminen ei ole myös ihanaa jotain on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuisipa joku hoikka max samanikäinen perusnätti lapseton urheilullinen nainen joskus minuun.
Mistäs tiedät vaikka kohde olisitkin sinä? Lapseton en tosin ole, joten kaikki toiveet ei toteudu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuminen ei ole myös ihanaa jotain on pielessä.
On se todella ihanaakin silloin, kun saa olla ihastuksensa seurassa ja tämä katsoo silmiin ja hymyilee, ja nauraa mun jutuille. Muina päivinä vaan riutuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oksitosiini blokkarilla.
Mieleenkiintoinen ehdotus. Mitä nämä blokkerit ovat, jokta toimivat oksitosiinille? Olen lueskellut aika paljon eri hormoneiden vaikutuksista ja tämäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen huonon kokemuksen avulla. Nykyään voin sanoa itselleni muutaman päivän ajan, että ei sulla ole mitään mahdollisuuksia. Nyt järki mukaan tai kohta sattuu taas. Toimii jokainen kerta. Toki se tekee sinusta lopulta kylmän koneen. Niin kuin minä olen.
Ei ole toiminut mulla tämä taktiikka vaikka pakit on tullut lukemattomia kertoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksitosiini blokkarilla.
Mieleenkiintoinen ehdotus. Mitä nämä blokkerit ovat, jokta toimivat oksitosiinille? Olen lueskellut aika paljon eri hormoneiden vaikutuksista ja tämäkin kiinnostaa.
Äitiyspoliklinikalta varmaan löytyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole toiminut mulla tämä taktiikka vaikka pakit on tullut lukemattomia kertoja.
Ap
Kertoo siitä, että et ole vielä tarpeeksi saanut siipesi. Toivottavasti niin ei koskaan käykään. Mitä tulee pakkien saamiseen, niin on sekin parempi kuin olla edes yrittämättä. Hukattu tilaisuus sattuu pitempään kuin pakit.
/sama
Ei kamalaa vaan ihanaa😍.
Mä pyrin ihastumaan usein, koska silloin aina laihdun. Ruoka ei käy mielessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kamalaa vaan ihanaa😍.
Mä pyrin ihastumaan usein, koska silloin aina laihdun. Ruoka ei käy mielessäkään.
Mulla ei ole tarvetta laihtua, joten en hyödy ruokahaluttomuudestakaan mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kertoo siitä, että et ole vielä tarpeeksi saanut siipesi. Toivottavasti niin ei koskaan käykään. Mitä tulee pakkien saamiseen, niin on sekin parempi kuin olla edes yrittämättä. Hukattu tilaisuus sattuu pitempään kuin pakit.
/sama
Olen varmaan sitten ikuinen optimisti.
Ap
Sen välttää sillä kun ei pyri tutustumaan keneenkään. Yrittäminen kun johtaa väistämättä epäonnistumiseen. Ihastumista seuraa ero ja suru.
M
Vierailija kirjoitti:
Sen välttää sillä kun ei pyri tutustumaan keneenkään. Yrittäminen kun johtaa väistämättä epäonnistumiseen. Ihastumista seuraa ero ja suru.
M
Ihastun helposti, joten ei vaadi erityistä tutustumista. Olen ollut jo sen verran kauan yksin, että kroppa alkaa kaivata jo vaikka ja mitä.
Ap