Saaan perinnöksi rivitaloasunnon 120 neliötä, voinko saada siihen Kelan asuntotukea jos en myy
jos myyn tietty niin lähden Aasiaan mutta pitäs olla joku osoite Suomessa että saa työkkäriä
Kommentit (9)
Sellaista kuin asuntotuki ei ole olemassakaan. Trollaa edes oikeilla termeillä
Sait perinnöksi vain huonot geenit ja tyhmyyden.
Ne ei KELAa kiinnosta.
Ei ole kiinni neliöistä vaan tuloistasi ja vastikkeen suuruudesta.
Milläs ajattelit perintöveron maksaa, sitä napsahtaa yli 20 000 euron perinnöstä ihan kivasti.
Jos et asu asunnossa ihan itse (vaan katkot asumishistoriaasi esim lyhytaikaisvuokraamisella) vähintään kahta vuotta yhtäjaksoisesti, menee myydessä myyntivoittovero.
Perehdy faktoihin ensi kerralla, rölli.
vuokraa asunto neegerimamuperheelle vuodeksi 2000e /kk ja ota sossulta vuokratakuuksi 6000 e, ne maksaa ja sitten kun vuokrasoppari loppuu niin ajat pois ja pidät siivousrahoina 6000e kun sitä varmaan riittää oikeastikin ja hajuhaitat, samalla asut työkkärillä + vuokralla sri lankalla 100 e asunnossa ja syöt buffetissa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinni neliöistä vaan tuloistasi ja vastikkeen suuruudesta.
Milläs ajattelit perintöveron maksaa, sitä napsahtaa yli 20 000 euron perinnöstä ihan kivasti.
Jos et asu asunnossa ihan itse (vaan katkot asumishistoriaasi esim lyhytaikaisvuokraamisella) vähintään kahta vuotta yhtäjaksoisesti, menee myydessä myyntivoittovero.
Perehdy faktoihin ensi kerralla, rölli.
perintöverot on jo maksettu kai kun äiti kuoli, ei siitä mennyt kuin muutama satanen mulle ja siskole ja veljelle, eli sama kai nyt
Saat ihan samoilla perusteilla asumistukea kuin muutkin. Asumismenoksi hyväksytään tietty summa, johon saa tulojen perusteella määräytyvää asumistukea, vaikka kyseessä on asunto-osake. Mitä pienemmät tulot, sitä isompi asumistuki, mutta koskaan se ei kata koko asumismenoa. Mikäli on todella köyhä, niin toimeentulotuesta voi saada lisätukea.
Mikäli asunnosta aiheutuu lainamenoja, niiden osalta asumismenoksi huomioidaan korot, mutta ei lyhennyksiä.
mahtavaa! sitten voit vuokrata salassa asuntoa air bnb kautta aina välillä kun olet ulkomailla!!!!