Mitä mieltä olette Lidlin valmis lasagnesta?
Kommentit (52)
Ennen se 1kg laatikko oli suorastaan herkullista, nyt kun ostettiin pitkästä aikaa niin aika vaisu maku oli + keittiö haisi ikävästi sianlihalta lämmityksen jälkeen. En muista tuollaista hajua aiemmin olleen, vaikka sikaa siinä olikin?
Outo hapan maku naudanlihaversiossa. Ei ole vanhentunut, kokeiltu nyt pari kertaa eikä enää osteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta se jänneliha ihan hirveetä, varmana jauhettu kaikki jänteet ja kalvot siihe , hyi yök
Mikäs niissä on vikana? Kaikki sitä eläintä.
Kyllä mä mielellää syön ihan sitä lihaa, enkä mitään ruston ja luunpaloja ym suolenpätkiä
Eineksissä saat kyllä ihan kaikkia osia.
Ostan sitä aina kun olen yksin eli lapset menee hoitoon isälleen viikonlopuksi. On hyvää.
Olen sitä mieltä että valmislasagne on yhdyssana.
Joskus varmaan vuosi sitten ostin. Ei tykännyt lapsetkaan. Parempaa tulee vaikka niistä valmisaineista tehty. Tai Pirkan eineskin on ok.
Ihan hirveää! Ostin joskus kerran kokeiluun, kun sitä oli kehuttu ja syömättä jäi. Omatekoinen on loistavaa, en edes ymmärrä miten tuosta versiosta oli saatu niin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 1 kg:n lasagne on 'uudistettu' ja muuttui aika pahaksi. Lisätty jotain, josta tuli vatsa kipeäksi ja ruikulille. :( Entinen maistui paremmalta, mutta oli tosi rasvaista (jäi rasvaketto suuhun). Hätäruokana meni, yleensä teen itse. Tuolle nykyiselle ehdoton EI!
Luin 'hääruokana' enkä ihmetellyt, kun kyse av.stä :)
Voi kun saisi 700kw mikron nii lämpenis nopeesti
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisi 700kw mikron nii lämpenis nopeesti
Ketju melkein niin vanha, että voit laittaa lasagnen aromipesään, tosin kypsennys kestää tovin.
Lidlin kilon paketti nautalasagnea on todella hyvä! Sikalasagne ei ollenkaan yhtä hyvää, eli tarkkana kun katsotte paketteja, niitä on kahta laatua.
Kyllä mä mielellää syön ihan sitä lihaa, enkä mitään ruston ja luunpaloja ym suolenpätkiä