Jos seksi ällöttää, onko silloin vain väärä kumppani?
Kommentit (8)
Aika monelle naiselle miehen lompakko ja lapset riittävät, mutta seksi ei. Sitä sitten haetaan muualta, kun mies on töissä.
Jep. Exä kyl yritti kaikkensa ja olis tehnyt vaikka mitä. Mua vain kuvotti, ja seksin jälkeen itketti. Seksiä ehkä muutama kerta vuodessa. Molempia kyl panetti koko ajan, mua ei vaan sen kans. Ei sellasta suhdetta toivo kummallekaan.
Ei asia ihan niin yksioikoinen ole.Itse olen ollut mieheni kanssa 20 v.ja noin pitkään aikaan on mahtunut paljon erilaisia kausia.Välillä seksiä on ollut paljon ja välillä sitä ei ole ollut ollenkaan.Kunnes taas yhteys on löytynyt.Olen siis välillä kokenut että tuskinpa enää ikinä haluan seksiä tämän ihmisen kanssa mutta kummasti ne halut ovatkin palanneet eli haluttomuuden syyt olivatkin muualla kuin miehessäni.
Ei välttämättä. Minut raiskattiin ollessani 15. En pystynyt harrastamaan seksiä ennenkuin täytin 24 ja tapasin nykyisen mieheni ja seksi kuvottaa edelleen.
Siis mitään traumaattisia seksikokemuksia ei ole taustalla. Taidan siis olla vain kylmä ihminen :(
ap
Todennäköisesti. Ette vaan ole geneettisisesti sopivia toisillenne. Tieteellisesti tutkittu.
En tiedä tutkimuksista tai muusta, mutta oma kokemus on, että kumppanista se on kiinni. Aika paljon ollut seksikumppaneita ja osan kanssa olen vain toivonut että homma olisi äkkiä ohi. Entisen mieheni kanssa seksi ei huvittanut lainkaan, varsinkaan neljänä viimeisenä vuotena. Seksiä kyllä halusin, mutta en mieheni kanssa, vaan jonkun toisen.
Nyt on mies, joka saa minut kiihottumaan pelkällä katseella ja haluan häntä koko ajan. Kenenkään kanssa seksi ei ole ollut yhtä mahtavaa, antoisaa.. (sanat ei riitä).