Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesa Keskinen taas kännissä

Vierailija
23.11.2014 |

Selvästi päihtynyt kyläkauppias hermostui jo ensimmäisen roastaajan ammattinyrkkeilijä Juho Haapojan puheista niin pahasti, että päätti poistua lavalta.

- Sinä olet valehtelija! Valehtelija! Minä taas en ole koskaan valehdellut, Vesa huusi ennen poistumistaan.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Paihtynyt-Vesa-Keskinen-ei-kestanyt-roastia-ja-pakeni-lavalta-Sina-olet-valehtelija/1059283

Tainnut Veskulta mennä pikkuisen ohi mikä tämän roastin idea niinkuin on.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksilla toi on tylsää, että kaikki jutut ayynätään... Ei saa edes rauhassa kännätä....ilmanettä on jossain lööpissä.

mua ei kyl hirveesti kiinnosta kuka se on joka kännää. Se on niin surkuhupaisaa...oli se kuka vaan. 

Toivon, että kun on tatpeeks juonut, niin pystyy swn läträämisen lopettamaan. Ihan itse...ilman lööppejä ja yleisöä. Että olis sedällä voimia huolehtia itsestään.

on erilaisia kausia elämässä. Jokaisella. Kun ihan tarpewks nolottaa itseensä, niin sit vielä kytätään ja tuodaan sirä muille ihmisille julkisuuteen. Mun mielestä se on julmaa.

toisaalta pitäis suhtautua ehkä niin, että ei känni maailmaa  kaada.

Vierailija
22/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesh

Vierailija
24/47 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankat ilmeet ja käytös Vesalla ainakin oli lavalla. Esimerkiksi nyrkki ojossa tehty natsitervehdys sekä jatkuva raivokas irvistely herättivät kysymyksiä.

Vierailija
25/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:24"]

Kyllä Vesalla muutakin on veressä, kuin viinaa valitettavasti. Käyttäytyminen on sellaista ja silmistä sen näkee. Ei kukaan tuohon kuntoon itseään pelkästään viinalla saa.

[/quote]

Aivan, kaverinkaveri jo näki, mitä Maria-shown kulisseissa Andyn keralla nuuskattiin.

Vierailija
26/47 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa oli aika tuiterissa. Onkohan alkoholi ongelmaa?

Vierailija
28/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
30/47 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on ollut ihan sikamaisessa änkyräkännissä...ei meinaa pystyssä pysyä!

Vierailija
32/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan perheasiat vielä kunnossa? Eikös Keskisellä ollut pieni tytär nuoren morsianta kanssa?

Huvittavaa että Tauskikin vaikuttaa absolutistilta Keskisen rinnalla...

Vierailija
33/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:06"]

Vesalla on pätäkkää niin paljon ettei sen tarvitse olla kiinnostunut mitä mieltä muut ovat hänen alkoholin käytöstään.

[/quote]

Vesan maksaa ei kiinosta pätkääkään se, paljonko kantajallaan on tilillä rahaa. 

Vierailija
34/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tuosta jotain ymmärtääkin? Ankkalinna-kieltä?

http://iltamakasiini.fi/vesa-keskinen-vastaa-roast-kohuun-antakaa-anteeksi-join-viinaa/

Vierailija
35/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Valehtelua en salli, sanoo Keskinen ja lisää:

- Olen itseironian symboli.

- Miettikää, miksi tein näin. Yksinkertainen vastaus: Tuuri on kiinni maailman parhaassa elämyspuistossa. Powerparkissa. Matti Nykänen on maailman paras. Kimi on super. Teemua ei ylitä kukaan. Paitsi Aku Ankka!

Ei Vesa Keskisen roastaus-show oikein mennyt nappiin Suomen upeimmassa matkailunähtävyydessä Powerparkissa. Aku Ankka -huppelissa Vesa saapui paikalle.

- Eihän tämä huppelini takia mennyt kuitenkaan ihan metsään. Antakaa anteeksi. Join viinaa otteella matkallani tunti Tuurista Powerparkiin -ideallani. Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä.
- Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super, Keskinen päättää.

-----------

Nyt ei muuta kun puolueet kilvan kosiskelemaan näin selväsanaista miestä. Valtiomies ainesta.

Vierailija
36/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:27"]

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Huhhuh-Superkannissa-oleva-Vesa-Keskinen-raahataan-lavalta-ainutlaatuinen-video/1059581

[/quote]

Mikä lavapreesens!!! XDD

Vierailija
37/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:18"]

Pitäiskö tuosta jotain ymmärtääkin? Ankkalinna-kieltä?

http://iltamakasiini.fi/vesa-keskinen-vastaa-roast-kohuun-antakaa-anteeksi-join-viinaa/

[/quote]

Vesa on näköjään ottanut uusinnat laatiessaan "lehdistötiedotetta". Kolme-neljä promillea, veikkaan.

Vierailija
38/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:05"]

Onkohan perheasiat vielä kunnossa? Eikös Keskisellä ollut pieni tytär nuoren morsianta kanssa?

Huvittavaa että Tauskikin vaikuttaa absolutistilta Keskisen rinnalla...

[/quote]

Siinä on brassineidolla ihmeteltävää näiden kulttuurierojen edessä... Vähän käy sääliks.

Vierailija
39/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:06"]

Vesalla on pätäkkää niin paljon ettei sen tarvitse olla kiinnostunut mitä mieltä muut ovat hänen alkoholin käytöstään.

[/quote]

Olin tulossa sanomaan samaa vaikka terveydellisesti ei tietenkään ole järkevää, jos ottaa liikaa.

Vierailija
40/47 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla on pirskeet tämäntyylisiä olleet aina. Ei ihmetytä.