Vesa Keskinen taas kännissä
Selvästi päihtynyt kyläkauppias hermostui jo ensimmäisen roastaajan ammattinyrkkeilijä Juho Haapojan puheista niin pahasti, että päätti poistua lavalta.
- Sinä olet valehtelija! Valehtelija! Minä taas en ole koskaan valehdellut, Vesa huusi ennen poistumistaan.
Tainnut Veskulta mennä pikkuisen ohi mikä tämän roastin idea niinkuin on.
Kommentit (47)
Rankat ilmeet ja käytös Vesalla ainakin oli lavalla. Esimerkiksi nyrkki ojossa tehty natsitervehdys sekä jatkuva raivokas irvistely herättivät kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:24"]
Kyllä Vesalla muutakin on veressä, kuin viinaa valitettavasti. Käyttäytyminen on sellaista ja silmistä sen näkee. Ei kukaan tuohon kuntoon itseään pelkästään viinalla saa.
[/quote]
Aivan, kaverinkaveri jo näki, mitä Maria-shown kulisseissa Andyn keralla nuuskattiin.
Vesa oli aika tuiterissa. Onkohan alkoholi ongelmaa?
Siis sehän on ollut ihan sikamaisessa änkyräkännissä...ei meinaa pystyssä pysyä!
Onkohan perheasiat vielä kunnossa? Eikös Keskisellä ollut pieni tytär nuoren morsianta kanssa?
Huvittavaa että Tauskikin vaikuttaa absolutistilta Keskisen rinnalla...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:06"]
Vesalla on pätäkkää niin paljon ettei sen tarvitse olla kiinnostunut mitä mieltä muut ovat hänen alkoholin käytöstään.
[/quote]
Vesan maksaa ei kiinosta pätkääkään se, paljonko kantajallaan on tilillä rahaa.
Pitäiskö tuosta jotain ymmärtääkin? Ankkalinna-kieltä?
http://iltamakasiini.fi/vesa-keskinen-vastaa-roast-kohuun-antakaa-anteeksi-join-viinaa/
- Valehtelua en salli, sanoo Keskinen ja lisää:
- Olen itseironian symboli.
- Miettikää, miksi tein näin. Yksinkertainen vastaus: Tuuri on kiinni maailman parhaassa elämyspuistossa. Powerparkissa. Matti Nykänen on maailman paras. Kimi on super. Teemua ei ylitä kukaan. Paitsi Aku Ankka!
Ei Vesa Keskisen roastaus-show oikein mennyt nappiin Suomen upeimmassa matkailunähtävyydessä Powerparkissa. Aku Ankka -huppelissa Vesa saapui paikalle.
- Eihän tämä huppelini takia mennyt kuitenkaan ihan metsään. Antakaa anteeksi. Join viinaa otteella matkallani tunti Tuurista Powerparkiin -ideallani. Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä.
- Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super, Keskinen päättää.
-----------
Nyt ei muuta kun puolueet kilvan kosiskelemaan näin selväsanaista miestä. Valtiomies ainesta.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:27"]
[/quote]
Mikä lavapreesens!!! XDD
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:18"]
Pitäiskö tuosta jotain ymmärtääkin? Ankkalinna-kieltä?
http://iltamakasiini.fi/vesa-keskinen-vastaa-roast-kohuun-antakaa-anteeksi-join-viinaa/
[/quote]
Vesa on näköjään ottanut uusinnat laatiessaan "lehdistötiedotetta". Kolme-neljä promillea, veikkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:05"]
Onkohan perheasiat vielä kunnossa? Eikös Keskisellä ollut pieni tytär nuoren morsianta kanssa?
Huvittavaa että Tauskikin vaikuttaa absolutistilta Keskisen rinnalla...
[/quote]
Siinä on brassineidolla ihmeteltävää näiden kulttuurierojen edessä... Vähän käy sääliks.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:06"]
Vesalla on pätäkkää niin paljon ettei sen tarvitse olla kiinnostunut mitä mieltä muut ovat hänen alkoholin käytöstään.
[/quote]
Olin tulossa sanomaan samaa vaikka terveydellisesti ei tietenkään ole järkevää, jos ottaa liikaa.
Pohjanmaalla on pirskeet tämäntyylisiä olleet aina. Ei ihmetytä.
Julkkiksilla toi on tylsää, että kaikki jutut ayynätään... Ei saa edes rauhassa kännätä....ilmanettä on jossain lööpissä.
mua ei kyl hirveesti kiinnosta kuka se on joka kännää. Se on niin surkuhupaisaa...oli se kuka vaan.
Toivon, että kun on tatpeeks juonut, niin pystyy swn läträämisen lopettamaan. Ihan itse...ilman lööppejä ja yleisöä. Että olis sedällä voimia huolehtia itsestään.
on erilaisia kausia elämässä. Jokaisella. Kun ihan tarpewks nolottaa itseensä, niin sit vielä kytätään ja tuodaan sirä muille ihmisille julkisuuteen. Mun mielestä se on julmaa.
toisaalta pitäis suhtautua ehkä niin, että ei känni maailmaa kaada.