Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailin miestä josta en oikeasti ollut kiinnostunut. Jotenkin koin vaan sen että täytyy kuitenkin olla sen kanssa.

Vierailija
30.09.2021 |

Ja halusi monia asioita joita minä en halunnut. Annoin kuitenkin tehdä niitä asioita ja kun en pystynyt kaikkeen, aloin itkemään koska en halunnut tuottaa pettymystä. Sainko kenties jonkun trauman kun kuitenkin teki aika pahojakin asioita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan pystynyt ilmiantamaan raiskausta. Pelottava mies. Miten jouduit tekemisiin tuon kanssa? Varmaan aika painostava.

Vierailija
22/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa ja naapureita on onneksi lähellä. Liikun yleensä autolla. Miksi on noin törkeä että marssii jopa omaan pihaani luvatta? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä alunperin. En tiedä miksi suostuin tapaamisiin. Olen kai masentunut ja läheisriippuvainen. En tiennyt että vaikea päästä eroon. Ap

Vierailija
24/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on omakotitalo, laitata joko ovisilmä tai ovikamera.

Ja liiketunnistimella ja tallennuksella joka riistakamera tai valvontakamera. Että kun saat miehen kameraan, voit osoittaa että hän käy häiriköimässä ja vainoamassa sinua. Vartiointiliikekään ei olisi liioittelua, että tulee vartiointiliikkeen mies paikalle.

Hyvä että ainakin nyt tunnistit, että oot läheisriippuva, niin osaat varoa tulevissa suhteissa. Et voi vain alkaa kokeilla suhdetta, kun jäät heti kiinni.

Vierailija
25/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten estän kun tulee seuraamaan samoihin paikkoihin? Ja tietää osoitteeni jonne saattaa pölähtää yllättäen. Ap

Jos hän seurailee sinua ja vaanii asuntoasi, se on vainoamista, ja sinun olisi hyvä tehdä siitä rikosilmoitus. Pystytkö kuvaamaan häntä kun hän tekee sitä. Millaisessa asunnossa asut? Millä kuljet, miten hän seuraa sinua?

Tosin käytännössä tuo vainoaminen saa jatkua loputtomiin vaikka siitä tehdään rikosilmoitus. Siinä ei sakot paljoa hidasta touhua.

Vierailija
26/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapailemani mies ei ole ymmärtänyt miksi halusin ettemme tapaa enää. Selitin kyllä että en ole oma itseni ja minulla on tuollaisia ongelmia. Yrittää aika ajoin lähestyä minua vaikka en sitä halua. Ap

Joo, näitä on, jotka yrittää. Voit olla imarreltu ja sanoa selkeästi kiitos, mutta ei kiitos.

Jos et saa sanottua, niin älä kommunikoi.

Voi äijä tietty olettaa, että kun on saanut tehdä mitä haluaa, niin saa jatkossakin. Se ei ole niin.

Nyt kun sinä olet ymmärtänyt omia rajojasi ja sen mistä et tykkää ja mistä voit tykätä, niin pidä ne omat rajasi. Ne ovat sinun ja sinä itse arvostat niitä. Toisen on myös arvostettava sinun rajojasi.

Ole selkeä. Ole asiallinen. Silloin yleensä nuo kärttäjät jättävät rauhaan. Älä anna yhtään mahdollisuuden tuntua. Ole selkeä. Voit olla asiallisen kohteliaasti selkeä. Ei kannata mitään tunnemyrskyä kärttäjälle näyttää.

Se, mikä tapahtui oli ja meni. Kiitos siitä kokemuksesta. Nyt on nyt. Tunnet itseäsi enemmän.

Kaikki kokemukset ei ole kivoja.

Sitten niitä kivoja kokemuksia etsimään ja niitä kohti.

Olet hyvä juuri omana itsenäsi. Hyvällä omatunnolla laita raja.

Vierailija
27/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin sama joskus. En todellakaan ollut naiselle kiitollinen siitä, että tuhlasi aikaani ja energiaani tapailuun, millä ei oikeasti ollut alun alkaenkaan minkäänlaista tulevaisuutta. Hän ilmeisesti kuvitteli tehneensä minulle palveluksen.Tietysti, jos olisin ollut fiksumpi tuolloin itse, niin olisin lähtenyt lätkimään omatoimisesti jakomielitautisten signaalien vuoksi.

Vierailija
28/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sellainen että kun on ovellani, varmasti tempaisee kahvasta kiinni jos avaan. En ole avannut hänelle ovea enkä reagoinut muutenkaan viimeksi. En uskalla avata koska varmasti tunkee sisään silloin. Oli seksuaalisesti väkivaltainen. En reagoinut mitenkään lähestymisyrityksiin muuallakaan. Ap

No huh huh, tuo miehen käytös on sairasta ja kauana normaalista. EI kukaan tervejärkinen tee noin eikä todellakaan ole seksuaalisesti välivaltainen.

Kaikki nuo kertoo, että pysyt hänestä ja hänen kaltaisistaan kaukana.

Vierailija
29/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ajattelee, että pitää olla joku kaksilahkeinen, ei niin väliä, kuka ja millainen, kunhan on. 

Naiset joilla ei ole lähellä miespuolisia sukulaisia tai ystäviä on ihan eri asemassa kuin sellaiset jotka voi pyytää apua tutulta mieheltä. Siksi tarvitsee turvakseen kenet tahansa miehen ihan arkisiin ongelmiin.

Vierailija
30/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteyssyndrooma vaivaa osaa naisista. Itsekin olen monesti esim. jutellut ja viestitellyt piiiiitkiä aikoja miesten kanssa, joista en ole yhtään kiinnostunut, koska en halua satuttaa hänen itsetuntoaan ja aiheuttaa pettymystä. Se on jonkinlainen outo velvollisuudentunne, että "kun kerran tapailun aloitin ja annoin hänelle kerran vihreää valoa, niin olen nyt velvollinen jatkamaan" vaikka eihän se noin ole.

Vierailija
31/31 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ilmoituksen poliisille jos vielä häiriköi ja pyrkii sisään asuntoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme