Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin kaksi panacodia ja vähän alkaa heittämään päässä

Huhheijaa
30.09.2021 |

Aiemmin olen ottanut vain yhden jos olen panacodin tarvinnut eikä se ole mitenkään vaikuttanut päähän. Nyt otin kaksi koska sen verran kovat kivut ranteessa. Pakko ottaa kunnon lääkitys, että saan nukuttua. Kyllä, ranteen tilanne on tutkinnassa ja olen huomenna menossa röntgeniin. Haluan pian avun tähän, että ei tarvitse pitkään käyttää lääkkeitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan tajua, mitä tällä aloituksella haettiin. Niin se nyt vaan on, että lääkkeiden käytöstä yli suositusten voi tulla hassu olo ja epämääräisiä ja epäileviä kommentteja.

Ihan kuule lääkäri mulle sanoi, että kovaan kipuun voin ottaa kaksi panacodia kerralla eli miten otin yli suositusten? Niin hassu oli eli huimausta ja pahoinvointia. Ei todellakaan tietoa mistään hyvänolontunteesta.

Vierailija
22/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata alkaa popsimaan huvikseen mitään kodeiinia sisältävää, vaikka onkin suht mieto aine. Itse olin joskus aika pahassa kodeiinikoukussa, kun siitä sai sellaisen ihanan lämpimän, raukean olon ja päässä vaan surrasi se hyvä olo kun oli tarpeeksi paljon ottanut. Lopulta se alkoi mennä siihen, että piti ottaa, että olo olisi ihan vaan normaali! Ilman lääkettä ihan kauhea ketutus, ahdistus, masennus. Mitään krapulan tapaista tuosta ei koskaan tullut, siksi sitä kuvitteli että mahtava rauhoittava aine eikä mitään haittoja! Vieroitusoireet kestivät monta viikkoa, ja uskon että pitkä käyttö on vaikuttanut pysyvästi siihen, ettei oikein saa enää mielihyvää normaalisti mistään.

No onpas melkoista satuilua. Opioidiviekkareissa tulee kyllä myös ketutus, ahdistus, masennus, mutta ihan päällimmäisinä kenellä vaan nousisi mieleen että oksennus ja paska lentää ja sitä hikoilee kuin pieni porsas.

Lisäksi kodeiinin vieroitusoireet eivät kestä montaa viikkoa, vaan muutaman päivän. Akuutit fyysiset kun menee ohi niin vielä voi psyykkisesti tuntua kurjalta, mutta ei millään mittarilla kestä montaa viikkoa vaan kokonaisuudessaan maksimissaan yhden tai vähän toista viikkoa.

Eikä tämä ole sellainen asia missä olisi jotain mieletöntä yksilöllistä vaihtelua.

En tajua mitä joku saa siitä että keksii päästään tuollaisia satuja mutta näköjään kaikenlaista kahjoa sitä tänne eksyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata alkaa popsimaan huvikseen mitään kodeiinia sisältävää, vaikka onkin suht mieto aine. Itse olin joskus aika pahassa kodeiinikoukussa, kun siitä sai sellaisen ihanan lämpimän, raukean olon ja päässä vaan surrasi se hyvä olo kun oli tarpeeksi paljon ottanut. Lopulta se alkoi mennä siihen, että piti ottaa, että olo olisi ihan vaan normaali! Ilman lääkettä ihan kauhea ketutus, ahdistus, masennus. Mitään krapulan tapaista tuosta ei koskaan tullut, siksi sitä kuvitteli että mahtava rauhoittava aine eikä mitään haittoja! Vieroitusoireet kestivät monta viikkoa, ja uskon että pitkä käyttö on vaikuttanut pysyvästi siihen, ettei oikein saa enää mielihyvää normaalisti mistään.

Panacod ei ole mieto lääke. On keskivahva kipulääke. Toiset jää koukkuun heti toiset ymmärtää lopettaa "oireiden" esiintyessä. Itse en jää koukkuun, koska en pidä sivuoireista. Minulla tulee mm. krapula, tärinä ym. vaikka otan vain yhden yötä vasten, osaan kieltäytyä myös alkoholista. Kivun panacod vie pitkäksi aikaa, eli jää "jylläämään" elimistöön. Älä yleistä koukkuuntumista sanomalla "ei kannata alkaa popsimaan huvikseen mitään kodeiinia sisältävää". Ei lääkärit sitä heppoisin perustein kirjoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän