Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin kaksi panacodia ja vähän alkaa heittämään päässä

Huhheijaa
30.09.2021 |

Aiemmin olen ottanut vain yhden jos olen panacodin tarvinnut eikä se ole mitenkään vaikuttanut päähän. Nyt otin kaksi koska sen verran kovat kivut ranteessa. Pakko ottaa kunnon lääkitys, että saan nukuttua. Kyllä, ranteen tilanne on tutkinnassa ja olen huomenna menossa röntgeniin. Haluan pian avun tähän, että ei tarvitse pitkään käyttää lääkkeitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod on niin kevyttä kamaa, että parin kapselin nousut on ohi parissa tunnissa.

Vierailija
2/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pössis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ja Aspiriini toimii pirin tavoin eiks je.

Vierailija
4/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se päässä heittäminen haittaa, jos on menossa nukkumaan?

Jollekin voi jo tuosta määrästä vähän kiehahtaa hattuun jos on pienikokoinen ja kokematon päihteiden kanssa... Ja etenkin jos on tietty geneettinen erikoisuus ja entsyymikokoonpano joka metaboloi kodeiini tehokkaammin morfiiniksi (on muuten yhteydessä suurempaan addiktiopotentiaaliin, jos Panacod menee huolella hattuun pieninä määrinä niin kantsii varoa).

Vierailija
5/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panacod on niin kevyttä kamaa, että parin kapselin nousut on ohi parissa tunnissa.

No ei se nousu tässä ollut pointtina vaan se, että pääsen kivuista eroon.

Vierailija
6/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin voi jo tuosta määrästä vähän kiehahtaa hattuun jos on pienikokoinen ja kokematon päihteiden kanssa... Ja etenkin jos on tietty geneettinen erikoisuus ja entsyymikokoonpano joka metaboloi kodeiini tehokkaammin morfiiniksi (on muuten yhteydessä suurempaan addiktiopotentiaaliin, jos Panacod menee huolella hattuun pieninä määrinä niin kantsii varoa).

En ole pienikokoinen vaan reippaasti ylipainoinen. :D 

Vierailija
7/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa päälle niin kyllä se siitä rauhoittuu.

Vierailija
8/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappinarkeilla on aina selitys valmiina "ranne kipeänä"  "ei saa muuten nukuttua" jne.

Just joo. Mulla on oikeasti ranne kipeä ja sitä tutkitaan. Jotakin on ranteessa vialla eikä sitä nyt huvikseen kuvata ja tutkita. En todellakaan ole mikään nappinarkkari. V*tuttaa sun kaltaiset ääliöt. Ei ole mitenkään kivaa kärsiä kovista kivuista kun ei ole edes varmuuttaa mistä johtuu. Se on helppo viisastella jos itsellä ei ole kovia kipuja.

Vierailija
9/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle, rukoilen puolestasi.

Vierailija
10/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi toimii hyvin kodeiinin kanssa

Vierailija
11/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaa päälle niin kyllä se siitä rauhoittuu.

No en todellakaan ota mitään alkoholia.

Vierailija
12/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa popsimaan huvikseen mitään kodeiinia sisältävää, vaikka onkin suht mieto aine. Itse olin joskus aika pahassa kodeiinikoukussa, kun siitä sai sellaisen ihanan lämpimän, raukean olon ja päässä vaan surrasi se hyvä olo kun oli tarpeeksi paljon ottanut. Lopulta se alkoi mennä siihen, että piti ottaa, että olo olisi ihan vaan normaali! Ilman lääkettä ihan kauhea ketutus, ahdistus, masennus. Mitään krapulan tapaista tuosta ei koskaan tullut, siksi sitä kuvitteli että mahtava rauhoittava aine eikä mitään haittoja! Vieroitusoireet kestivät monta viikkoa, ja uskon että pitkä käyttö on vaikuttanut pysyvästi siihen, ettei oikein saa enää mielihyvää normaalisti mistään.

Vierailija
13/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhheijaa ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pienikokoinen vaan reippaasti ylipainoinen. :D 

Läski JA pillerinarkki. No, ei kyl yllätä, lihavilla on yleensä se "kaikki mulle heti" ajattelu vähän kaikessa.

En todellakaan ole mikään narkkari! Oletko oikeasti noin lukutaidoton vai mikä sun ongelma oikein on? Ihme sekoilija olet.

Vierailija
14/23 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi toimii hyvin kodeiinin kanssa

Eihän, vaan molemmat toimii vähemmän. Kahvin piristävää vaikutusta kumoaa kodeiinin lamaava vaikutus.

Kahvi toimii paremmin sellaisenaan tai pirin kanssa.

Vierailija
15/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla sitten menee just toisinpäin, eli kodeiinilla, sitähän oli aikoinaan myös yskänlääkkeissä, ei ole mitään vaikutusta. Tehokkaampi kivunlievitys mulle tulee parasetamoli+joku muu särkylääke, ibuprofeeni tai ketoprofeeni.

Vierailija
16/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava hedonisti siellä nautiskelee ”ansaittuja” pilsujaan. Sai tahdonvoimalla sekä ylensyönnillä tiristettyä ranteeseen sen verran kiputuntemuksia, että kehtasi lähteä lääkäriin.

Mikä hvetti teitä joitakin vaivaa??? Jos teillä itsellä on ongelmia lääkkeiden yms. kanssa, niin älkää olettako, että kaikki muutkin ovat sellaisia. Miten hlvettissä muka saa tahdonvoimalla ja ylensyönnillä aiheutettua kovat kivut ranteeseen?? Oletko ihan sekaisin? Heittääkö sulla iso ratas tyhjää? Eikö kaikki muumit ole laaksossa? Onko inkkarit tippuneet kanootista? Eikö mene hissi ylös asti? Lopeta niiden pillereiden napsiminen, niin ehkä nuo sun harhat loppuu.

Vierailija
17/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä todellakaan tullut mitään euforiaa, hyvänolontunnetta kun otti kaksi panacodia. Tuli huimausta ja pahoinvointia sekä kummallinen olotila jota en osaa selittää. Ei mitään nautintoa. Kipu lähti melko hyvin, mutta en tiedä viitsinkö enää kahta ottaa noiden sivuvaikutusten takia. Kun nuo aiheuttaa vielä ummetustakin vaikka ottaisi satunnaisesti vain yhden tabletin. Ehkä otan vain Buranan ja panacodin/panadolin. Kipu ei lähde niin hyvin, mutta eipä ainakaan tule tuollaista oloa kuin illalla.

Vierailija
18/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota itseesi.

Mun miehellä murtui viime kesänä ranne. Sai Panacodeja, mutta siirtyi pian Panadoliin ja Buranaan, koska koki Panacodin päihdyttävän vaikutuksen, eikä pitänyt siitä.

Ei se paljon vaikuttanut, mutta vähän kuitenkin. Mies ei tuntenut itseään niin ”skarpiksi”.

Jotkut ehkä tosiaan reagoivat voimakkaammin?

Tsemppiä, toivottavasti saat kivut kuriin!

Vierailija
19/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua, mitä tällä aloituksella haettiin. Niin se nyt vaan on, että lääkkeiden käytöstä yli suositusten voi tulla hassu olo ja epämääräisiä ja epäileviä kommentteja.

Vierailija
20/23 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tämän aloituksen pointtia. Miksi ap halusit tulla kertomaan, että otit kaksi panacodia ja päässä tuntuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi