Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50+ v aseksuaali

Vierailija
30.09.2021 |

Minkähänlaiset ovat 50+ vuotiaiden aseksuaalien markkinat parisuhderintamalla? Itse olen eronnut n. 10 vuoden parisuhteesta, eikä ole lapsia (ymmärrän ironian, jos joku kommentoi, miksi täällä sitten kirjoittelen :) ) eikä elämä ole yltäkylläistä, mutta vakaata kuitenkin ja työpaikka on, eikä ole alkoholiongelmaa tai muita riippuvuuksia.

Tekisi mieli laittaa ilmoitus jollekin treffipalstalle, mutta miten siellä ilmoittaisi että "hei, olen 50+ vuotias mies eikä tee yhtään mieli seksitouhuja...". Ei ole aavistustakaan, kuinka epätavallista/tavallista tällainen on, tai onko olemassa naisia, jotka tällaisesta kaverista edes voisivat kuvitella kiinnostuvansa. Ja miten tuollaisen asian sopivalla tavalla ilmoittaisi seuranhakuilmoituksessa? En siis ole homo vaan umpihetero, mielestäni romanttinen ja lämmin ihminen, vain "epäseksuaalinen". Eikä se johdu mistään uskonnollisista seikoista tai patoutumista - en osaa sitä sen kummemmin selittää. Läheisyyttä ja lämpöä haussa ilman petijenkkaa :)

Onkohan tällä palstalla niitä, jotka elävät seksittömässä parisuhteessa ja kokevat olevansa onnellisia? Pareja, joilla tuo seksittömyys on yhteinen päätös johon molemmat ovat tyytyväisiä? Olisi mukava kuulla kokemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aloitus. Aika monessa suhteessa tuntuu petipuuhat laimenevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla