Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiunet alkuraskaudessa

Vierailija
22.11.2014 |

Olen nyt rv 8, ja reilun viikon ajan olet joka ikinen yö nähnyt seksiunia. Viimeyönä Aki Nikkinen sormetti minulle uniorgasmin (En todellakaan haaveile Aki Nikkisestä hereillä ollessani,yök) Mutta joo, onko muilla tällaista?
2 raskautta takana, niissä kummassakin näin seksiunia vasta loppuraskaudessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt seksiunia koko raskauden ajan. Nyt rv 33 on seksikielto ennenaikaisuuden riskin vuoksi ja näen entistä enemmän unia. En kyllä koe itseäni kovin seksikkääksi tämän vatsan kanssa mutta uniin seksi tulee jatkuvasti. Hormoonit hyrräävät ;)

Vierailija
2/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jatkui ihan koko raskauden ajan. Ja kuule tulee varmasti vielä ällöttävämmätkin miehet tuntumaan susta kuumilta kun oikeen pääsee hormonit vauhtiin :D Itse mm kuolasin joka torstai Aki Linnanahdetta ELCrewissa ;) Mä näin kyllä tosiaan ihan jatkuvasti seksiunia kavereista, kavereiden miehistä, työkavereista, julkkiksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei auta kyllä valittaa, kivojahan nuo unet on! Jännää vain..
Ap

Vierailija
4/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Olen mä ollut unessa myös tummaihoisen jättikullisen miehenkin kanssa. Kerran sentään myös oman miehen! :D

Vierailija
5/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Eräänä aamuna heräsin hämmentyneenä unesta, jossa minulla oli kaksi naispuolista afrikkalaisorjaa joita alistin. Tämä on hyvin kaukana normaaleista viehtymyksistäni. :D

Vierailija
6/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten oikeasti noiden hormoonien takia vai mitä? Hereillä ollessani olen kyllä vissiin ihan normaalihaluissa, ehkä vähän enemmän tekee mieli, mutta pahoinvointi kyllä verottaa..
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi