En millään haluaisi palauttaa lapsen lapsiani! Ovat minulla hoidossa jo 5 päivää.
Voivat hyvin käydä koulua minun luontani. Matka on lähes sama!
Tänää vanhemmat yrittivät taas soittaa ja olen satavarma, että mitä asia koski ja siksi en vastannutkaan. Keksikää joku teko syy pitää ne täällä mahdollisimman pitkään! Minulla on niin tylsää täällä yksin!
Kommentit (9)
Kohta siellä on poliisit oven takana.
Huono.
Kohta poliisi hakee ap:n putkaan ja edessä on toivon mukaan myös linnareissu. Joko sieppauksesta ja vapaudenriistosta tai niin huonosta provosta, että siitä tuomitaan kuristushuoneeseen.
"Kysy mitä vain..." joko sulkeutui... eli
Miksi olet yksin..
Tekosyy on yhdyssana, mutta hanki 2 kissaa, narttu ja kolli, eikä sinulla ole enää koskaan yksinäistä.
Mitä en ymmärrä taas yhtään mitään tuosta 4. Kommentista. Voisin nyt pari päivää pitää linjat kiinni ja vedota, että meillä on ollut sen verta kiireitä, ettei ole ehtinyt vastailla puhelimeen!
Mutta sitten joudun kyllä jo palauttamaan lapset!
Tunnen myötähäpeää näin huonosta provosta, arvaan että oot miettinyt kuusi tuntia mitä keksisit ja tämmöseen surkeuteen päädyit. Ja hei, kannattaa opetella yhdyssanat ensin ennenkuin innosta kierien alkaa kirjoittaa yhtään mitään.
54v isoäiti kirjoitti:
Mitä en ymmärrä taas yhtään mitään tuosta 4. Kommentista. Voisin nyt pari päivää pitää linjat kiinni ja vedota, että meillä on ollut sen verta kiireitä, ettei ole ehtinyt vastailla puhelimeen!
Mutta sitten joudun kyllä jo palauttamaan lapset!
Idiootti, olisit keksinyt jotain muuta tähän tarinaan kuin ettet vastaa puhelimeen ja mukulat voi sillätavoin muka jatkaa sun luona oleilua. Ihme vanhempia jos eivät muka tulisi sinne kattomaan miksi et vastaa ja hakemaan tenavat kotia. Ei kannata keksiä juttuja kun älykkyys riitä.
Pliis ota munkin lapset! T. Väsynyt äiti