Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset vie sun energian?

Vierailija
30.09.2021 |

Itse koen energian vähenevän sellaisten ihmisten seurassa jotka puhuu koko ajan, taukoamatta, yleensä itsestään tai omasta elämästään. Mahtailevat omilla jutuilla joita pitäisi sitten kehua ja olla että vau sentään miten hienoa. Nää ihmiset ei oo kiinnostuneita muista kuin itsestään, tai siltä se ainakin tuntuu. Ne vie tilan, hapen, energian. Heidän tapaamisen jälkeen on veto pois ja paska fiilis itsellä. Energiasyöppö.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka sekoittavat sinut omiin ongelmiinsa. Hyväntahtoisuutesi hyväksikäyttäjät.

Vierailija
22/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan rykimään kurkkua, kun huomaan energian katoavan. Alan myös haukottelemaan, väsähdän. Joskus minua alkaa naurattamaan hysteerisesti. Joillakin ihmisillä on sellainen vaikutus. Narsistinen itsekehu, pisteliäät huomautukset, jopa tapa katsoa. Ikäänkuin vaistoan negatiiviset ilkeät ajatukset.

Olen saanut ohjeeksi, että minun pitäisi suojata energiaani. Kun tunnen energiasyöpön lähelläni, pitäisi kuvitella olevani suojakalvon sisällä, joilloin suojaan omia energioitani.

Energiasyöppöjä on paljon. Huonosti voivia ihmisiä. Koitan vältellä. Toivoisin olevani vahvempi ja voivani auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan rykimään kurkkua, kun huomaan energian katoavan. Alan myös haukottelemaan, väsähdän. Joskus minua alkaa naurattamaan hysteerisesti. Joillakin ihmisillä on sellainen vaikutus. Narsistinen itsekehu, pisteliäät huomautukset, jopa tapa katsoa. Ikäänkuin vaistoan negatiiviset ilkeät ajatukset.

Olen saanut ohjeeksi, että minun pitäisi suojata energiaani. Kun tunnen energiasyöpön lähelläni, pitäisi kuvitella olevani suojakalvon sisällä, joilloin suojaan omia energioitani.

Energiasyöppöjä on paljon. Huonosti voivia ihmisiä. Koitan vältellä. Toivoisin olevani vahvempi ja voivani auttaa.

Olen kai vain liian herkkä. Vaistoan ihmisiä. Väsymyksen, kurkun köhinän, naurun lisäksi lisään reaktioihin itkun ja pelon. Joidenkin ihmisten vieressä minulle tulee mielikuvia puristuneesta nyrkistä ja muista aggressioista.

Vierailija
24/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeille, julkisissa perheet joista lähtee melua yhden luokallinen verran. Äkkiä pois niistä tilanteista.

Vierailija
25/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit jotka ovat laiskoja ja yrittävät vierittää työnsä työkavereille.kovasti nuolevat pomoa mutta sietämättömiä ovat työkaverille eli kaksinaamaisia. Eivät tajua sitä, että jos jättävät omat työnsä tekemättä siitä kärsii joku muu ammattiryhmä työpaikalla.

Vierailija
26/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai vain liian herkkä. Vaistoan ihmisiä. Väsymyksen, kurkun köhinän, naurun lisäksi lisään reaktioihin itkun ja pelon. Joidenkin ihmisten vieressä minulle tulee mielikuvia puristuneesta nyrkistä ja muista aggressioista.

Aika kamalaa peilata omalla käytöksellä toisen tunnetiloja :( Tuo nauru on jännä. Yleensä nauru tulee joidenkin ihmisten seurassa, jotka ovat päihteistä tukossa, tai esim. kiero seksuaalisuus. Nauru on aika neutraali reaktio.

Vierailija
27/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut kaveri, joka lähes aina

1. valittaa

2. on vailla jotain

3. jotain saatuaan kohta on vailla lisää/valittaa

4. ei näe vikaa tilanteeseensa itsessään, aina muissa.

5. ei osaa mitoittaa harrastuksiaan viimavarojensa mukaan, vaan on aina vailla muiden apua.

Vierailija
28/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun tulee oikein hyvä olo jonkun seurassa, mietin, että olenkohan vienyt sen ihmisen energiaa. Jos olen esim. puhunut paljon ja tiedän, että toisen täytyy kuunnella.

Periaatteessa se olisi aika helppoa olla ilkeä (viedä energiaa), jos toinen olisi jollakin tavalla alisteisessa asemassa.

Vierailija
29/29 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhuvat ihmiset (jotka eivät kuuntele muita), sanat ovat ikäänkuin pieniä nuolia, jotka hyökkäävät.

Ilkeät sanat ja pisteliäät kommentit ovat sama kuin tökkisi toista tikulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme