Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehesi ostaa sinulle joululahjan?

Vierailija
22.11.2014 |

Siis sinun mielestäsi mieluisen? Minusta tuntuu ettei mieheni tunne minua ollenkaan. Ostaa vaan lahjaksi jotain tekniikkajuttuja vaikka olen yltiöpäinen naisellinen romantikko. Rakastaisin kauniita yöpaitoja, koruja yms. Yhdessä oltu 20 v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan.

Vierailija
2/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa aina noin viisi joululahjaa. Sillä on tosi hyvä maku ja on älyttömän kekseliäs. Aina odotan malttamattomana mitä siltä saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa. Aina valittaa kuinka vaikeaa on eikä keksi mitään. Sitten paketista paljastuu jotain tosi kivaa ja hienoa. 

Vierailija
4/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei osaa:( petyn valtavasti jos en saa mitään, mutta tosi harvoin se mitään oikeasti kivaa on keksinyt. Kerrankin sain jonkun ihme ruman keraamisen hunajakipon... Huohhh!

Vierailija
5/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa, hämmästyttävän hyvin. Toisaalta ihanaa, mutta toisaalta ei, olen nimittäin itse tosi huono keksimään hänelle hyviä lahjoja!Sitten vaan hävettää, kun saan jonkun huolella mietityn täysosuman ja mies saa multa taas sen iänikuisen yöasun tai solmion. Eikä se edes ikinä käytä niitä mun valitsemia solmioita.

Vierailija
6/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaisi, joten olen kätevästi sopinut jo kauan sitten, ettei osteta lahjoja. Lisäpontimena tuolle on tietenkin se, etten minäkään osaisi ostaa hänelle lahjoja.

Vierailija
7/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa. Liekö edes tajuaa tai muistaa ostaa koko lahjaa. Tuo matkoiltaankin tuliaisiksi karkkia.

Olen ratkaissut asian niin että ostatan miehellä jotain erityistä ja mieluista aina merkkipäivien aikaan enkä räyhää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme