Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko tunnustaa, jos olet ajanut ensilumen päivänä peltikolarin?

Vierailija
22.11.2014 |

Eli tuunustautusit yhdeksi niistä jokatalvisista urpoista, jotka "talvi yllätti" ja jotka eivät tajunneet että lumella ei voi ajaa samalla tavalla ja samoilla nopeuksilla kuin kesäkelillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Oon arka ajamaan. Mutta lumella ajaminen ei ole kyllä ollenkaan niin pelottavaa, kun jäätävässä sateess tien pintojen ollessa iljamalla.

Vierailija
2/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan ekalla autokoulutunnilla (talvella) piti ajaa jotain tyhjää parkkipaikkaa ympäri, ja onnistuin hieman "nojaamaan" lumipenkkaan yhdessä mutkassa kun se kaasun käyttö oli mitä oli siinä vaiheessa. Sen jälkeen ei ole varsinaisesti ajeltu ulos. Toki liukas keli joskus aiheuttaa ongelmia, mutta tiellä on pysytty eikä törmätty mihinkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vaikka se peltikolari tulisi muista syistä kuin lumesta. Sitten kehtaisin jos se olisi jonkun muun kuin minun aiheuttama. Ajan 2500km/kk ja otan aina ekat liukkaat iisisti ja reilummin ennakoiden, koskaan ei tiedä kellä on vielä kesärenkaat tai huono ajotaito.

Vierailija
4/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan. Ei ole ajokorttia just siitä syystä että varmaan aiheuttaisin kauhua tuolla liikenteessä. Mä meen siis bussilla. :)

Vierailija
5/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koska kyseessä olisi jonkun muun moka. Olen maan ainoa ihminen joka pitää turvavälin hyvälläkin säällä.

Vierailija
6/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos nelivedon, luistoneston ja ajonvakautuksen pystyy yllättämään niin onhan se jo noloa.

Vierailija
7/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin tietty. Mutta ensilumen sataessa ajan kyllä niin varoen että tuskin sillä vauhdilla mitään kolaria ajaa.

Vierailija
8/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkisin salailemaan tutuilta niin pitkälti kuin mahdollista. Vaimo on sellainen hölösuu, että lörpöttelisi asian tietty ensimmäisenä omille vanhemmilleen jne.

Vierailija
9/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaisi, juurikin sen takia että en halua tunnustaa olevani se urpo joka ei kerrasta tajua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme