Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit te tälläisen kilpailullinen kaverin kanssa?

Vierailija
30.09.2021 |

Eli olemme molemmat parikymppisiä naisia ja opiskelemme samassa AMK:ssa. Kaverini on todella kilpailullinen miesten huomiosta. Jos minä saan miehiltä huomiota, hän ahdistuu ja menee epävarmaksi. Ja jos hän saa miehiltä huomiota, hän menee minua kohtaan ylimieliseksi.

Minulla on poikaystävä, joten en halua päästää koulun randomeja miehiä kovin läheisiksi kavereiksi, jottei poikaystäväni tulisi kateelliseksi. En itsekkään tykkäisi jos hänellä olisi läheisiä naisystävä, joten itsekkään en halua läheisiä mies ystäviä.

Ongelma on että tämä kilpailullinen kaverini ei ymmärrä tätä, vaan on ylimielinen siitä jos on jotenkin läheisempi kaveri kouluni miesten kanssa. Hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa, joten siksi kai hän ei ymmärrä kun yritän selittää hänelle.

Pitäisikö vaan lakata olemasta hänen kaverinsa, koska ahdistaa hänen kilpailullisuutensa? Ongelma on, että meillä on yhteinen kaveriporukka ja muut kaverit ovat mukavia... Vai yrittää puhua että ei kaveruudessa kuulu olla kyse kilpailusta kumpi saa enemmän mieshuomiota. Ja miten kannattaisi yrittää sanoa/puhua hänelle siitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelisin siellä AMK:ssa ahkerammin myös suomea ja yrittäisin kehittää kirjallista ilmaisuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä