Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä todella paha olla keskellä yötä suostuuko miehenne puhumaan

Vierailija
22.11.2014 |

Auttaako miehenne teitä vaikka kello olisi 2.20 yöllä? Olenko ansainnut jonkun joka halaa jos ahdistaa keskellä yötä? En tosiaankaan pyydä tällaista usein. Viimeisen kymmenen vuoden aikana kun ollaan oltu yhdessä ehkä neljä kertaa on ollut näin ahdistava olo. Minulla joskus iso stressi ja ahdistus tuovat univaikeuksia, heräilen ja henkeä ahdistaa. Haluaisin että joku vain halaa ja kuuntelee minua edes vähän aikaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu aamulla, jos ukkos nukkuu. Ei ne asiat parissa tunnissa puhumalla mikskää muutu. Pää tyynyyn!

Vierailija
2/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa ja on aina auttanutkin. Kannattaa keskustella avoimesti miehen kanssa siitä mitä tuki sinulle merkitsee. Mielestäni parisuhteessa toista pitää auttaa kun toisella on paha olla. Kaikkea hyvää teille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo jelppis. Yleensä herää esim. mun unihalvauksiin ja koskettaa: sillähän siitä pääsen. Hän herää outoon ääntelyyni.

Jos ei olla hereillä kuten nyt ja juteltais. Se olisi ok, puolin ja toisin. Sen pitäisi olla hemmetin ISO juttu, että kesken unien herättäisin ja juteltais unen pöpperössä. Ei silloin mikään selviä unisena. Mieluummin kaikki nukkuu ja aamulla sitten jutellaan.

Kyllä, mieheni on keskustelevaa sorttia, hemmetin viisaskin. Jaetaan paljonkin ajatuksia keskenämme.

Vierailija
4/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Väärässä unen vaiheessa herättäessä toinen on ärtyisä. Nyt vuoden sisään on tullut niitä ahdistuksia jokunen kerta, kun todettiin vuosi sitten kasvain, joka silloin operoitiinkin. Sen jälkeen on ollut muita terveys murheita, joita tutkitaan. Yritän olla herättämättä, mutta kun toinen on kevyemmässä unessa, saatan hiljaa jutella ja jossain vaiheessa voi vastatakin. Jos ei, niin herättämisestä välillä seuraa ärtyneisyys.

Vierailija
5/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, joskus happi tuntunut loppuvan kun iskenyt hirveä paniikkikohtaus. Mies lohduttanut, että kohta se ohi menee ja hieronut hartioita/silittänyt hiuksia. Samoin teen hänelle.

Vierailija
6/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun eksä auttanut tai halannut vastaavassa tilanteessa. Siitä tuli niin paha olo ja mun tunne siitä että se oikeasti välittää loppui siihen. Otin eron parin kuukauden päästä... Oltiin vain avoliitossa. Sitte yöllä mulla oli lopulta niin paha olo siitäkin että yöllä PYYSIN että voisitko nyt oikeesti halata mua. Sitten kun pakotin niin halasi. Auttoi että pääsin unen päästä kiinni, muuten ei kyllä auttanut.

Vierailija
7/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistaa? Lopunaikojen takia. Suuri ahdistus on tulossa ja ihmiset äänestää vain homoliittojen puolesta. hullun hommaa.

Vierailija
8/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt hyvä ihminen homoliitoista ahdistu.

Vierailija
9/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä jonka mies ei vastaavassa tilanteessa halaa. Olen sitten hoitanut kaverina ne halaukset ja vähän muutakin.

Vierailija
10/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain äärimmäisessä hädässä. Ja minusta se on ok, koska en itsekään halua tulla herätetyksi muutoin.

Vierailija
11/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tajuta mikä olisi sellainen hätä, että itse viitsisin nukkuvaa herättää. Varmasti mies auttaisi, mutta mä en kyllä herättäisi nukkuvaa. Mitä se auttaa?

Vierailija
12/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai auttaa. Näen usein painajaisia ja herätän mieheni silloin jos ahdistaa ja itkettää. Halaa ja lohduttaa. Mutta vasta aamulla jutellaan siitä, mikä niin ahdisti.

Vierailija
13/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä auttaisi. Varmaan vittuilisi vaan, että tulisi paskempi olo.

Vierailija
14/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin vaikka aaveelle juttelemaan. En yleensäkään sano miehelle jos ahdistaa.

Vierailija
15/15 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaski herättää miestäni. Ahdistavat asiat puhutaan valveaikana, ellei sitten jotain poikkeuksellista ole tapahtunut, kuten läheisen sairastuma tai kuolema.

Olen alkanut sulkea puhelimen illalla, sillä jossain vaiheessa tuttavat alkoivat soittaa öisin tai laittaa viestejä milloin minkäkin ahdistuksen takia ja sitä jatkui ja jatkui. On ajateltava omaakin jaksamista, ei kenenkään tarvitse olla aina käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi