Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjouduin häälahjaksi laulamaan ystävän häiss. Nyt on kuitenkin palkanneet bändin jossa laulaja.

Vierailija
30.09.2021 |

Onko minun nyt siis ostettava lahja erikseen vai riittääkö toi tarjoukseni? Tavallaanha hän jo kieltäyti lahjasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko humalassa?

Vierailija
2/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tietenkin menemättä. Tuohan on selvin tapa kertoa, ettei sinua haluta sinne laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossapa hyvä idea kaikille köyhille ja laulutaidottomille, jotka kutsutaan häihin.

Vierailija
4/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
5/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä tykkää lauluäänestäsi tai -taidoistasi. 

En haluaisi olla ilkeä mutta moni kertoo että laulutaitojani on kehuttu (kohteliaisuudesta), mutta taidot on tasoa seurakunnan sekakuoro ja myötähäpeä on suuri sitä kuunnellessa.

Vierailija
6/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täti joka innokkaasti tarjoutuu aina laulamaan kaikissa kissanristiäisissä. Ja ei mitenkään ota ymmärtääkseen kun sille yritetään selittää että ei nyt ollut mielessä semmoistä ohjelmaa tähän juhlaan. Täti sitten veisaa palkeet puhkuen kuuluvalla ja epävireisellä äänellään kaikkien muiden kärsiessä, mutta onpahan edes hän tyytyväinen eikä tarvinnut loukkaantua kaikille muille sydänjuuriaan myöten.

Vierailija
7/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole niin hyvä laulaja kuin kuvittelet

Vierailija
8/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävit siellä hautajaisissa laulamassa, missä kukaan ei halunnut sinun laulavan?

Vierailija
9/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä ihan oikeasti pyydettiin häälahjaksi kaverilta laulua kirkossa ja toiselta kaverilta hääkuvan (kiitoskorttiin) ottoa, lopputulos: laulaja toi vielä kalliin lahjan lisäksi ja kuvaaja otti 300 kuvaa päivän aikana. Aivan ihania muistoja, joita en koskaan pysty heille takaisin korvaamaan. Eli ehkä ostaisin sen jonkun muun lahjan ja nauttisin päivästä ihan vieraana.

Vierailija
10/19 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kävit siellä hautajaisissa laulamassa, missä kukaan ei halunnut sinun laulavan?

Nousiko vainaja arkusta huutaen Lopeta lopeta?

Vierailija
11/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousiko vainaja arkusta huutaen Lopeta lopeta?

Nousi arkusta ja steppasi musiikin tahtiin, oli keppi ja silinteri ja kaikki.

Vierailija
12/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti provo, mutta oikeastikin on olemassa tuollaisia ihmisiä, jotka oma-aloitteisesti tarjoutuvat jotenkin esiintymään toisten juhlissa. Aivan äärimmäisen noloa. 100% varmuudella, jos sinun halutaan esiintyvän, niin sitä pyydetään. Ei tarvitse itse tarjoutua.

Vierailija
13/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. On ihmisiä jotka haluavat laulaa vaikka ei pitäisi ja toisinpäin. Hyvää lauluääntä ei oikeastaan saa kuin syntymälahjana, vaikka nuotit menisi oikein. Itse olen hyvä esimerkki, kuulostan aivan kamalalta, vaikka menee periaatteessa oikein.

Vierailija
14/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme häälahjaksi monta korttia, jossa annettiin mm. Ikkunanpesua, lastenhoitoa tuleville lapsille tai suursiivousta. Arvaatteko moniko toteutui? Pieni rahasumma tai edes yksittäinen astia olisi ollut tervetulleempi juuri omaa elämää aloitteleville nuorille. Tuo laulu edes olisi käynyt toteen ja varmasti olisin arvostanut enemmän, kuin tyhjiä lupauksia.

Vierailija
15/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo sulle suunnitteilla laittaa tarjoilut esille ja tiskata.

Vierailija
16/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä päässyt jyvälle näiden ajattelutavasta jotka tyrkyttävät itseään laulamaan. Haluavatko esitellä taitojaan ja ihailevia katseita vai mikä se on? Kertokaa nyt mulle?

Vierailija
17/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä häissä eräs häävieras laulaa luikautti mikrofoniin. Olin silloin juuri ulkona tulossa sisälle ja luulin että siellä on joku komediashow menossa. Sen verran rääkkäykseltä kuulosti tuo morsiusparin ystävän esitys. Tuijotin suu auki performanssia kun pääsin näköyhteyteen. En toki sanonut silloin mitään ikävää mutta näin anonyyminä voin kertoa..

Vierailija
18/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräissä häissä eräs häävieras laulaa luikautti mikrofoniin. Olin silloin juuri ulkona tulossa sisälle ja luulin että siellä on joku komediashow menossa. Sen verran rääkkäykseltä kuulosti tuo morsiusparin ystävän esitys. Tuijotin suu auki performanssia kun pääsin näköyhteyteen. En toki sanonut silloin mitään ikävää mutta näin anonyyminä voin kertoa..

Taisit olla vaan kateellinen kuitenkin. Hihi...

Vierailija
19/19 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä määintä ei kiinnosta heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi