Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotietojen menetyksestä...

Vierailija
21.11.2014 |

Velat on siis menneet käräjäoikeuteen, enkä pysty maksamaan. Nyt kun ne menevät ulosottoon ja sieltä tulee varattomuuspäätös, niin mitä sen jälkeen tapahtuu? Kyse on muutamista satasista. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku, muutaman satasen takia? En osaa vastata kysymykseesi, itsekin tsemppaan noiden velkojen kanssa, mutta yritän kyllä kynsin hampain pitää kiinni luottotiedoistani. ja mulla sitä velkaa paaaljon enemmän kuin sulla.

Vierailija
2/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen vielä jatkaa, että koita itse olla mahdollisimman aktiivinen. Voit tehdä vielä maksusuunnitelmia, vaikka asiasi onkin edennyt. Ei ole kenenkään etu, että luottotiedottomaksi joudut. Soita sinne ulosottoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:43"]

Kakkonen vielä jatkaa, että koita itse olla mahdollisimman aktiivinen. Voit tehdä vielä maksusuunnitelmia, vaikka asiasi onkin edennyt. Ei ole kenenkään etu, että luottotiedottomaksi joudut. Soita sinne ulosottoon.

[/quote]

Mitään maksusuunnitelmia ei voi enää tehdä, vaan kaikki olisi pitänyt maksaa 14 vrk:n aikana ja se on jo umpeutunut. Haluaisin nyt todellakin tietää, mitä seuraavaksi tapahtuu...

ap

Vierailija
4/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjäoikeuden päätöksen jälkeen velkoja voi rekisteröidä sinulle maksuhäiriömerkinnän. Saat ulosotosta vireilletuloilmoituksen, sitten toisen ja ulosotto tuloistasi alkaa. Jos olet varaton, palautuu velka velkojalle tiedoin ettei ole ulosmitattavaa. Ja taas joskus velkoja palauttaa sen uo: lle, näin kunnes velka on maksettu. Alkuperäisen summan päälle tulee oikeudenkäyntikulut ja uo-maksut ja korot.

Vierailija
5/5 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, että mitä tapahtuu? Käräjäoikeuden tuomiosta tulee todennäköisesti merkintä luottotietoihisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan