Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesystäväsi ex

Vierailija
30.09.2021 |

olisi ihana, iloinen, kaunis kaikkien rakastama keiju. Ja miesystäväsi oli se jätetty ja huokailisi ilmeisesti vielä exän perään.
Lähtisitkö kokeilemaan? Pidän miehestä hirveästi mutta toisaalta ikuisena kakkosena en haluaisi olla. Mieluummin yksin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi, en siis lähtisi kokeilemaan.

Vierailija
2/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huokailisi ilmeisesti" - tuostapa on aika mahdotonta päätellä, haikaileeko mies oikeasti perään vai onko kyse vain sinun tulkinnastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies huokailisi eksän perään niin en lähtisi kokeilemaan.

Onneksi ei tarvi tuollaisia miettiä sillä mies, joka on ollut ihanan, iloisen, kauniin ja kaikkien rakastaman keijukaisen kanssa, ei kiinnostuisi minusta ikipäivänä. Olen nimittäin itse tuollaisen vastakohta.

Vierailija
4/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"huokailisi ilmeisesti" - tuostapa on aika mahdotonta päätellä, haikaileeko mies oikeasti perään vai onko kyse vain sinun tulkinnastasi.

Sepä juuri. Kyse on minun tulkinnastani. 

Ja kuten joku muukin vastasi, olen itse myös aika kaukana ihanasta keijusta. Olen hauska ja kivannäköinen mutta ihan tavallinen ja jalat tukevasti maassa.

Vierailija
5/5 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen sen sanoi. Jos mies oikeasti haikailee eksän perään niin en jatkaisi tapailua. Mieshän lähtee eksän matkaan heti kun akka napsauttaa sormiaan.

Jos taas haikailu on sinun mustasukkaisuutesi tulosta niin eri homma. Tosin sekin on aika huono perusta suhteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi