Yh äideille kysymys existä.
Tuossa kesän aikana tinderistä etsin lähinnä painoja ja tutustuin aika moneen yh äitiin, joiden kanssa tultiin juttuun hyvin, koska itsellänikin pienet lapset ja perhe arki. Mut en tiedä oliko katkeruutta, vai monilla upeat löydöt lastensa isiksi. Monen exä ei kuulemma tiennyt missä on lastensa vaatekaappi, missä kodissa säilytetään imuria, lasten hammasharjat jne. Näitä oli paljon. Mieleeni tuli että mistä moiset löydöt? Mitä piditte kriteereinä miehillenne?
Mä itse miehenä pidän tärkeänä että löytyy hyvä yhteinen kemia, panojenkin kanssa, tulee juttuun hyvin. Haluaa että asioista tehdään yhdessä, koska sitä kautta ei voi jäädä noin ulos perheen elämästä. M33v
Kommentit (31)
No onhan sinutkin joku potkaissut pihalle. Vai petätkö pikkurouvaasi tinderissä ? Siinä tapauksessa ainakin olet alinta pohjasakkaa.
En ymmärtänyt avauksesta sanaakaan. Ex ei tiennyt, missä on lapsen vaatekaappi? Miksi olisi pitänyt tietää, enhän minä eksää edes eteistä pitemmälle asuntooni kutsunut, vaikka ihan väleissä oltiinkin. Tai imuri - miksi ihmeessä eksäni olisi pitänyt tietää, missä minä säilytän imuria?
Huonoista miehistä erotaan, tuliko se yllätyksenä? Miksi sinustakin on erottu?
Siinä sulle mietittävää. Aika moni mies saa lapsia ihan vaan, kun ei jaksa käyttää ehkäisyä ja naiset haluaa lapsia ja luulee löytäneensä perushyvän miehen, kunnes ne äidin silmät aukeaa pikkulapsivaiheessa ja kivireki jätetään kyydistä.
Miksi ihmeessä juttelitte eksistä? En arvosta kesän haukkumista. Jos panokaveri sellaista harrastaa niin jää kyllä tapaamiset siihen.
Mun eksä on ihan kiva tyyppi, joka osasi imuroida ja pukea lapsia. Meidän yhteinen kemia ei vaan toiminut. Aina on varmasti joku syy miksi jostain tulee ex… mutta en ala niitä avaamaan panokavereille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä juttelitte eksistä? En arvosta kesän haukkumista. Jos panokaveri sellaista harrastaa niin jää kyllä tapaamiset siihen.
Mun eksä on ihan kiva tyyppi, joka osasi imuroida ja pukea lapsia. Meidän yhteinen kemia ei vaan toiminut. Aina on varmasti joku syy miksi jostain tulee ex… mutta en ala niitä avaamaan panokavereille.
Siis eksän haukkumista..
Inhottavaa nimittää toisia ihmisiä panoiksi.
Nyt oli niin sekavaa, että kusin kenkäkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sulle mietittävää. Aika moni mies saa lapsia ihan vaan, kun ei jaksa käyttää ehkäisyä ja naiset haluaa lapsia ja luulee löytäneensä perushyvän miehen, kunnes ne äidin silmät aukeaa pikkulapsivaiheessa ja kivireki jätetään kyydistä.
Mikä kivireki? Nainen han se kivireki on. Juuri sen takia niitä panoja etsitään kun oma vaimo on kuin kokoajan vetäisi raskasta pulkkaa jossa jarrut päällä. Mikään ei kelpaa jolla vois piristää suhdetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Etsit painoja? Erikoiset preferenssit sinulla.
Kyllähän painot pitää ekana etsiä, kun pääsee naiselle kyläilemään. Eka treeni sitten hupi.
No en minäkään tiedä, missä naapurin lasten vaatekaappi tai hammasharja on. Enhän ole koskaan käynyt heidän kodissa. Sama juttu exän kanssa. Hän ei ole käynyt minun ja lasten kodissa kuin ovella. Ei hän silloin voikaan tietää, missä meillä mitäkin säilytetään. Ja hittoako se jollekin Tinder-säädölle edes kuuluu. Todella kummallinen avautuminen tämä aloitus.
Siis miten ex ei tiedä, kumman kodissa on imuri? Eikö jokaisessa asunnossa ole imuri?
Käytätkö huumeita tai alkoholia vai miksi kirjoitat tuollaista sekavaa tekstiä?
Kylläpäs mammoilla meni tunteisiin.
Niin, ehkäpä heilläkin oli samat kriteerit, eli painottivat kemiaa ja yhdessä tekemistä, ja siksi tuli vähemmän puhetta imuroimisesta ja lasten hampaiden harjaamisesta. Kehoitan silti ottamaan vähemmän kirjaimellisesti kaikkia puheita (onko ap:lla kenties neurokirjon häiriö, kun eikö silloin usein ole ongelmana se, että kaikki sanonnatkin tajutaan liian kirjaimellisesti?). Tuollainen "ei tiennyt missä on lasten vaatekaappi" voi tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, ettei toinen vienyt pestyä pyykkiä sinne kaappiin asti, vaan jätti esim. kodinhoitohuoneeseen lojumaan, tai nosti ne vaan lapsen huoneen sängylle tms. Kyllä minäkin tiedän, missä meidän siivouskomero on, mutta niin vain olen jättänyt taas imurin lojumaan eteiseen.
Ap siis pettää vaimoaan ja iskee yksinhuoltajia ja sitten kirjoittaa rumasti netissä sekä heistä että vaimostaan.
Hetkeen en ole sellaista pohjasakkamiestä kohdannutkaan. Mitäpä jos kertoisit vaimollesi uskottomuudestasi, niin pääsisit deittailemaan muita sinkkuvanhempia samalta viivalta. Et taida uskaltaa.
Luulisin että tässä ehkä puhutaan ajasta kun vielä asuttiin sen exän kanssa. Meillä ainakin herralle oli yllätys että meillä oli siivouskaappi kun joskus tuli siitä puhetta. Tiesi varmasti missä lasten vaatekaapit oli, mutta ei hän siellä koskaan asioinut, hakien tai vieden vaatteita koska ei koskaan auttanut lapsia pukemaan, pyykin pesusta ja kaappiin järjestelystä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että juteltiin paljon ihan molemmista itsestään, johon moni nainen totesi että olisipa itselläänkin tuollainen mies että exä oli sitä ja tätä... Toki saatoin kysyä miksi yh. Ap
Mulla on hyvät välit exääni. Huolehtii lapsista siinä missä minäkin ja saatetaan käydä mm. golfaamassa porukalla. Voi sitä eron hoitaa näinkin.
Etsit painoja? Erikoiset preferenssit sinulla.