Lue keskustelun säännöt.
Miten oppisin sietämään kaksimielisiä vitsejä?
21.11.2014 |
Heti alkuun. Kyllä, olen estynyt ja pidättyvä. En halua puhua seksistä vakavissaan tai huumorilla kenenkään muun kuin mieheni kanssa.
Miehen perheessä on tapana vitsailla aika ronskisti ja kaksimielisesti. Varsinkin appiukko ja miehen veli heittävät jatkuvasti kaikenlaista seksiin liittyvää vitsiä. Ahdistaa kuunnella, mutta en oikein voi estääkään heidän juttujaan, vielä vähemmän lopettaa heidän kanssaan tekemisissä olemisen. Miten oppisin sietämään?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:20"]Ap:n kysymys oli että miten oppia sietämään... !
Eihän siihen ole muuta vastausta kuin pipon löysääminen.
[/quote]
Nih
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 18:59"] Sanot että olet estynyt ja pidättyvä. Miksi? [/quote] Siis miksi sanon, vai miksi olen? Sanon siksi, koska joku sanoisi sen kumminkin. Ja miksi olen, sitä en osaa sanoa. ap [/quote] Molemmilla adjektiiveilla on negatiivinen sävy. Oletko ajatellut että koettaisit päästä eroon noista piirteistä?
[/quote]
Miksi niistä pitäisi päästä eroon?
ap
[/quote]
No miksi miehen suvun tulisi päästä omista ominaisuuksistaan eroon!? Se, joka ei pärjää, deals.
[/quote]
Olenko muka sanonut, että heidän pitäisi päästä ominaisuuksistaan eroon?
ap