Tietämättömät luulevat pössyttelyn olevan vain ns. vasemman laidan harrastus, mutta kristillisiä lukuun ottamatta se on suosittua kaikilla laidoilla yhteiskuntaluokkaa katsomatta
Ja ei, en todellakaan ole vasemman laidan edustaja, saati persu. Olen enemmän VKK:n miehiä.
Kommentit (11)
Kyllä. Esimerkiksi yliopistoissa tutkijoiden keskuudessa on todella yleistä. "Laajentavat tajuntaansa".
Surullista jos niin on. Kovin surullista.
Ilmankos Suomen päättäjien taito ja päätökset ovat niin huonontuneet.
Kaikissa yhteiskuntaluokissa on veteliä ripulípáskoja.
Suurin osa poliittisista nuorisojärjestäistöistä kannattaa sallimista ja tai laillistamista. Käyttö on yleistynyt ja on jo aika lopettaa tämä ihmisten rikollisiksi tekeminen käyttörikos nimikkeellä. Oma pää oma vähemmän haitallinen valinta.
En pösyttele. Pössyttelyn laillistamisella tähdätään lähinnämpoliisin resurssien kohdentamiseen kovempia huumeita vastaan. Mikäännpään sekoittaminen pössyttelemällä, juomalla tai pillereitä napsimalla eibtee hyvää ihmiselle - sitä kannattaa välttää.
Miten näin voi olla? Minä en ole koskaan törmännyt pilveä polttaviin ihmisiin missään. Elämänpiirini on kyllä melko kapea. Olen terveydenhuoltoalalla töissä. Tuttavapiirini koostuu lähinnä pienten lasten vanhemmista. En käy baareissa vaan nautin enemmän esimerkiksi luontoretkistä. Alkoholia juon viikonloppuna parin siiderin verran. Olisipa ihanaa elää maailmassa missä kaikki muutkin olisivat yhtä tervehenkisiä :) Enkä ole edes uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin voi olla? Minä en ole koskaan törmännyt pilveä polttaviin ihmisiin missään. Elämänpiirini on kyllä melko kapea. Olen terveydenhuoltoalalla töissä. Tuttavapiirini koostuu lähinnä pienten lasten vanhemmista. En käy baareissa vaan nautin enemmän esimerkiksi luontoretkistä. Alkoholia juon viikonloppuna parin siiderin verran. Olisipa ihanaa elää maailmassa missä kaikki muutkin olisivat yhtä tervehenkisiä :) Enkä ole edes uskovainen.
Itse sanoy että elämänpiirisi on kapea. Lisäksi pössyttelijät ovat hiljaa harrastuksestaan. Olet varmaan nähnyt kuinka hysteerisesti siihen osa ihmisistä vieläkin suhtautuu. Keskusteluissa huudetaan huumeista kun koitetaan keskustella vain kannabiksesta. Monet on viemässä käyttäjiä saunan taakse. Mailmalla laillistuu kun on nähty ettei se laillistaminen ensimmäisissä paikoissa johtanut maalattuihin kauhukuviin.
Kokoomusnuoret vaatineet laillistamista iät ja ajat.
Tietämättömät luulee kaikenlaista. Kuten että kieltolaki vähentäisi käyttöä tai haittoja. Tilastot kertoo selvästi miten laki todellisuudessa vaikuttaa. Kummallista ettei siihen haluta muutosta.
Se on aina yhtä järkyttävää havaita järkevänkin ihmisen muuttuvan jonkin sortin uskovaiseksi, kun aiheena on kannabís.
Tietäisivätpä vaan kuinka yleistä pilvenpoltto on kansallísmielisissäkin piireissä.