Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle joka laihdutat nyt:

Vierailija
21.11.2014 |

jos töissä tai kylässä on ns. pakkopullaa/kakkua niin 

1. syötkö hyvillä mielin etkä murehdi ylimääräisiä kaloreita

2.syöt mutta nipistät seuraavista aterioista vähäsen

3. syöt mutta podet huonoa omaatuntoa

4. Syöt vähän, valehtelet että säästät myöhemmäksi ja laitat loput salaa roskiin

5. et vaan syö vaikka kuka sanois mitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:42"]

Kivoja vastauksia!

Tietenkään kenenkään ei ole PAKKO syödä mitään, mutta monet tietävät ja tuntevat ne kahvipöytä jutut töissä, nälvimiset ja silmien pyörittelyt jos ei ota. Minä olen kerran saanut niin hirveän palautteen etten uskalla enää olla syömäti....No onneksi voin silloin jos on rasvaista tarjolla vedota siihen että närästää. Toisaalta jos otan, niin itseäni ainakin korpeaa just sen vuoksi että pyristelen irti hiilariaddiktiosta ja kuulun siihen porukkaan jolla on ärtyvä suoli ja vielä olen sokeri herkkä. Niin on vähän niin ja näin.

Hyviä vastauksia silti ja lisääkin saa laittaa, varsinkin niitä perusteluja mitä vastaatte jos ette ota.

[/quote]

Mitä niistä nälvimisistä kannattaa välittää. Eikä syömättömyyttä tarvitse mitenkään perustella, pelkkä "ei kiitos" riittää.

Ja jos jollekin ei riitä, se on hänen murheensa, ei sinun.

Vierailija
2/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kylässä ihan normaalisti herkkuja. En ollenkaan usko ns. totaalikieltäytymiseen omalla kohdallani. Vaikka en kävisi kylässäkään, niin syön pari kertaa viikossa hieman suklaata (patukan) tai esim. pullaa. Kun normaali ruokarytmi on säännöllinen ja terveellinen, niin satunnainen herkuttelu ei haittaa mitään. Tällä tavalla painoni on jo jonkin aikaa pudonnut 0,5 kg viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vastauksia!

Tietenkään kenenkään ei ole PAKKO syödä mitään, mutta monet tietävät ja tuntevat ne kahvipöytä jutut töissä, nälvimiset ja silmien pyörittelyt jos ei ota. Minä olen kerran saanut niin hirveän palautteen etten uskalla enää olla syömäti....No onneksi voin silloin jos on rasvaista tarjolla vedota siihen että närästää. Toisaalta jos otan, niin itseäni ainakin korpeaa just sen vuoksi että pyristelen irti hiilariaddiktiosta ja kuulun siihen porukkaan jolla on ärtyvä suoli ja vielä olen sokeri herkkä. Niin on vähän niin ja näin.

Hyviä vastauksia silti ja lisääkin saa laittaa, varsinkin niitä perusteluja mitä vastaatte jos ette ota.

Vierailija
4/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja teen ylimääräisen lenkin töiden jälkeen:) ja hyvällä omallatunnolla:)

Vierailija
5/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistan vähän ja sanon että oon koittanu tässä vähä puottaa painoa ni ei viiti ahmia

Vierailija
6/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tai kylässä ei tule olla pakkopullaa kenellekään.

Vierailija
7/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon etten syö makeaa. Enkä kyllä siitä tykkääkään. Suolaisista herkuista en kieltäydy.

Vierailija
8/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Ei se muille kuulu.

Vierailija
9/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajana nostan kauhean metakan, yritättekö te TAPPAA minut ja mielenosoituksellisesti vaadin lasin vettä. Muistan saarnata hiilihydraattien turmiollisuudesta jokaiselle joka erehtyy ottamaan tarjottua myrkkyä.

Ei vaiskaan, otan mitä on tarjolla, tosin ihan vähän enkä kärsi huonoa omaatuntoa.

Vierailija
10/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö missään väkisin. Ei sitä varten tarvitse edes laihduttaa!

Syön ensin, töissäkin katson että vatsa on ensin saanut ruuan ja sitten siihen päälle on ihan OK ottaa jälkkäri.

Minulla on elämäntaparemontti niin laihtuminen tulee siinä sivussa, saa syödä järkevästi herkkuja. Ihan joka sorttia ei pidä juhlissa lihavan tai laihan muutenkaan syödä. :(

Vierailija
11/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvällä omalla tunnolla,ei se yks pulla/viineri tms vaikuta pitkässä juoksussa painoon mitenkään ja juhlia on niin harvassa että sielläki syön mitä haluan ja silti on paino pudonnut 30 kiloa vuodessa =)

Vierailija
12/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:31"]

Syön hyvällä omalla tunnolla,ei se yks pulla/viineri tms vaikuta pitkässä juoksussa painoon mitenkään ja juhlia on niin harvassa että sielläki syön mitä haluan ja silti on paino pudonnut 30 kiloa vuodessa =)

[/quote]

just näin minäkin teen. 

T. -11kg

Vierailija
13/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvällä omallatunnolla.  En rajoita syömistäni, sillä nälkää ei voi voittaa.

Vierailija
14/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Muut altistavat syömishäiriölle.

Vierailija
15/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvällä omallatunnolla, mutta en useasti.. Esim. Töissä kahvihuoneen viinereistä kieltäydyn, mutta enemmänkin ehkä niiden aiheuttaman pahan turvonneen olon kuin kalorien vuoksi. Jos taas menen kaverin kanssa lounaalle ja tarjolla on jälkkäriä, syön kyllä mielelläni:)

T: -7 kg elokuusta alkaen

Vierailija
16/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Kerron kovaan ääneen etten voi syödä kun olen dieetillä. Kuitenkin ainakin yritän salaa syödä ja poden jälkeenpäin huonoa omaatuntoa.

T:  +-0

Vierailija
17/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä en syö. Kylässä otan pienen, tästä ei ole ainakaan vielä haittaa ollut.

-5 kg neljän viikon jälkeen, ainakin 12 kiloa jäljellä

Vierailija
18/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä kyllä syön, töissä en välttämättä. Minun laihdutukseni kannalta on olennaista jättää ne kotona olevat keksipussit rauhaan (tai jättää ne ostamatta), satunnainen pulla jossain kylässä ei niin haittaa.

Vierailija
19/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:40"]

Syön hyvällä omallatunnolla.  En rajoita syömistäni, sillä nälkää ei voi voittaa.

[/quote]

Nälkääni syön ruokaa, en pullaa.

Vierailija
20/20 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, mutta kärsin huonosta omastatunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi