Työpaikallani suunnitellaan jo pikkujouluja, entä teillä?
Meillä suunnitellaan työpaikalla jo pikkujouluja marraskuun loppuun. Pitäisi ilmoittaa jo sopiiko päivämäärä, mutta vähän mietityttää vielä korona-tilanne. Onko muidenkin työpaikoilla jo pikkujoulusuunnitelmat meneillään?
Kommentit (15)
On! Neurootikot jää vain ulkopuolelle. Iso kansainvälinen pörssiyritys, jolla noin 500 työntekijää Suomessa.
Työskentelen reilun 1500 hengen lafkassa ja aikovat pitää pikkujoulut…
Ei ole tullut tietoa pikkujouluista. Olettaisin, että katsotaan koronan takia tilannetta vielä eteenpäin, ennen kuin niistä päätetään.
On pikkujoulut. On juhlittu myös monta kertaa tässä "korona " aikanakin.
Meidän firmalla korona ei ole mikään syy poikkeavaan käytökseen.
Meillä pikkujouluissa ilmoitettu jo kesällä. Totta kai olen menossa, olen mukana järjestelyporukassakin. Ihana päästä pitkästä aikaa juhlimaan työkavereiden kanssa.
Meillä tuli viime viikolla tieto pikkujoulujen pitämisestä. En oikein vielä haluaisi lähteä humalaisiin väkijoukkoihin, mutta tuntuu vaikealle kieltätyä koronaan vedoten. Vaikka koronatilanne on jo parempi, niin silti astmaa sairastavana vielä arastelen isommissa ihmisjoukoissa ajanviettoa.
Meillä ei ole juuri missään työpaikassa ollut pikkujouluja, oli korona tai ei. Ja ei ole nytkään. Olen työskennellyt isoissa IT-alan yrityksissä.
Mun mielestä koko pikkujoulut työpaikoilla voisi jo unohtaa. Oon kyllä samaa mieltä ihan yleensä joulustakin. En tajua sitä, että aikuiset ihmiset tahtoo viettää jotain aikoja sitten keksittyä joulupukkijuhlaa ja ostetaan hirveästi krääsää. Eikö parempia uusia juhlia ja perinteitä voisi jo keksiä.
No ei. Ei sellasia kuitenkaan järjestetä. Ehkä jotku etäpikkujoulut. Jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
En tule osallistumaan niihin missään tapauksessa. Käytän koronaa tekosyynä, mutta oikeasti en vaan halua olla noiden ihmisten kanssa yhtään ylimääräistä.
Korona plus muuten sama syy.
Ei juhlita pikkujouluja koronan takia.
Tekstaripalstalla voi kirjoitellaaaaa
Joo, joidenkin on pakko päästä heti ryyppäämään työkavereiden kanssa kun vaan mahdollista. En ymmärrä.
Meillä noihin hippaloihin on periaatteessa pakko osallistua, koska ne pidetään työajalla. Meitä tulee Helsinkiin ulkomaita myöten. Esimiehelle on nyt viimeisen puolen vuoden aikana ollut pakottavan tärkeää saada työyhteisö koolle useita kertoja. "Ei me loputtomiin voida eristäytyä ja musta on tärkeää kokoontua yhdessä"
En tule osallistumaan niihin missään tapauksessa. Käytän koronaa tekosyynä, mutta oikeasti en vaan halua olla noiden ihmisten kanssa yhtään ylimääräistä.